ادعای رسانه‌های ایتالیایی: زلاتان با میلان به توافق رسید

ادعای رسانه‌های ایتالیایی: زلاتان با میلان به توافق رسید

پایگاه خبری فوتبالی – چند رسانه ایتالیایی ادعا کرده‌اند زلاتان با میلان بر سر تمدید قرارداد به توافق رسیده‌اند.

به گزارش فوتبالی، مسئله تمدید قرارداد زلاتان ابراهیموویچ انگار به لحظات خوبی برای هواداران میلان رسیده و احتمالا این بازیکن سوئدی قراردادش را یک فصل دیگر تمدید می‌کند. قرارداد فعلی زلاتان تا تابستان اعتبار دارد و هنوز به دلیل عدم توافق بر سر مسائل مالی تمدید نشده که حالا سایت فوتبال ایتالیا به نقل از چند منبع اعلام کرده بالاخره طرفین به توافق رسیده‌اند.

اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرده قرارداد جدید زلاتان با میلان یک ساله و به ارزش سالیانه ۶.۵ میلیون یورو خواهد بود اما با توجه به پاداش‌ها می‌تواند تا ۷ میلیون یورو افزایش یابد. این قرارداد تا ۱۰ روز آینده به طور رسمی منعقد و خبرش در رسانه‌ها منتشر خواهد شد. اسپورت مدیاست هم اعلام کرده به زودی قرارداد یک ساله میلان و زلاتان رسانه‌ای خواهد شد. مدیاست هم نوشته زلاتان ۶.۵ میلیون یورو دستمزد می‌گیرد و اگر میلان بتواند سهمیه لیگ قهرمانان کسب کند ۵۰۰ هزار یوروی دیگر به قراردادش اضافه می‌شود.

زلاتان با وجود سن بالایش اما هنوز یک رهبر واقعی برای میلانی‌هاست که توانسته در ۱۶ بازی امسال خود ۱۵ گل به ثمر برساند و کمک کند تا قرمز و مشکی‌پوشان به رده دوم برسند و در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشند.

1101