بدشانسی برای پدیده جدید دورتموند: ادامه فصل را از دست داد

بدشانسی برای پدیده جدید دورتموند: ادامه فصل را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - یوسفا موکوکو گام جدیدترین پدیده دورتموند است که در همه رده های پایه فوتبال آلمان رشد کرده است (تا سال 2016 در سن پائولی بود و بعد از آن به دورتموند پیوست). این بازیکن که در روز 20 نوامبر 16 ساله شد، روز بعدش اولین بازی خود را در بوندسلیگا مقابل هرتابرلین انجام داد. 

به گزارش فوتبالی، موکوکو در ماه های اخیر با تیم بزرگسالان دورتموند تمرین می کرد و در چهارده بازی خود در بوندسلیگا سه گل زد که برای یک مهاجم جوان آمار خوبی است چرا که اغلب هم به عنوان نیمکت نشین وارد زمین می شد.

موکوکو به علت مصدومیت بازی دورتموند و آینتراخت را از دست داد و حالا تیم بزردپوش اعلام کرد که این مهاجم جوان به عهلت مصدومیتی شدید ادامه فصل را از دست می دهد و نمی تواند به تیمش در دو بازی مقابل سیتی یا جنگیدن برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ در فصل آینده کمک کند. 

یوسفا موکوکو در این فصل چهار بازی زدر تیم زیر 19 سال دورتموند داشت که سیزده گل به ثمر رساند و آمار شگفت انگیزی داشت. آمار خوبش باعث شد تا به تیم بزرگسالان دورتموند برسد اما با این مصدومیت شدید روندش متوقف شد و حالا باید منتظر اتفاقات فصل آینده باشد.

4125