رافا بنیتز: نبود تماشاگران به نفع رئال مادرید است نه لیورپول

رافا بنیتز: نبود تماشاگران به نفع رئال مادرید است نه لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی – رافا بنیتز در گفت و گو با مارکا درباره دوران حضورش در لیورپول، بازی این تیم با رئال مادرید و روند کاری‌اش صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، بخش‌هایی از مصاحبه رافا بنیتز با مارکا به شرح زیر است:

*پیشنهاد‌های زیادی در چند ماه اخیر داشتم اما هیچکدام گزینه مناسبی برای من نبودند. نیاز داشتم تا مدتی کنار خانواده باشم. من باشگاهی جاه طلب می‌خواهم که برای جام بجنگد یا پروژه ای جدی داشته باشد.

*مقصد بعدی‌ام لیگ برتر انگلیس باشد؟ در لیورپول، چلیسی و نیوکاسل حضور داشتم و تجربه‌ای لذت بخش بود. لیگ برتر برای من اولویت است. خانواده‌ام آن‌حا هستند و این لیگ کامل‌ترین است. به فوتبال ملی فکر نمی‌کنم. فرصت من برای هدایت یک تیم ملی روزی فرامی‌رسد.

*دیدار لیورپول و رئال مادرید در لیگ قهرمانان؟ هر ۲ تیم خوب هستند و من شانس هیچکدام را بیشتر نمی‌دانم. اگر لیورپول سعی کند بهترین عملکردش را نشان دهد می‌تواند موفق شود. اگر رئال مادرید توپ را در اختیار بگیرد لیورپول در ضد حملات خطرناک ظاهر می‌شود. کاری که در بازی مقابل لایپزیش انجام دادند و موفق بودند.

*رئال مادرید از نبود هواداران سود بیشتری خواهد برد. جو آنفیلد به لیورپول کمک شایانی می‌کند. برد ۴-۰ مقابل رئال مادرید در دوران من یکی از اثرات آن جو بود. زمانی که در لیورپول بودیم رئال مادرید را -۰ و ۴-۰ شکست دادیم، یونایتد را ۴-۱ بردیم و استون ویلا را ۵-۰.

*تمدید قرارداد راموس؟ بستگی به دو طرف دارد. چیزی که می‌توانم بگویم این است که راموس بازیکنی فوق العاده است.

*بازگشت به والنسیا؟ هیچ‌وقت درباره آینده چیزی نخواهید دانست. والنسیا باید تکلیف خودش را مشخص کند. هیچ چیز مشخص نیست و کسی درباره آینده چیزی نمی‌داند.

1101