اسطوره برزیل کرونا را شکست داد و مورد تشویق پزشکان و پرستاران قرار گرفت

اسطوره برزیل کرونا را شکست داد و مورد تشویق پزشکان و پرستاران قرار گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - برانکو اسطوره فوتبال برزیل که با این تیم قهرمان جام جهانی شده، دو هفته بعد از ابتلا به کرونا و قرار گرفتن تحت مراقبت های ویژه و استفاده از دستگاه تنفس مصنوعی، بیمارستان را ترک کرد.

به گزارش فوتبالی، ستاره سابق میدلزبورو که به تازگی 57 ساله شده در روز جشن تولد خود از بیمارستان کوپا استار در ریودوژانیرو مرخص شد و به خانه برگشت.  برانکو که در پست دفاع چپ بازی می کرد بخشی از تیم ملی برزیل در سال 1994 و قهرمانی جام جهانی بود. اخیرا فیلمی از وی منتشر شده است که دسته گلی در دستش دارد و با تشویق پزشکان و پرستاران بیمارستان که به نجات جانش کمک کردند، با ویلچر از بیمارستان خارج می شود. 

این ستاره که تخصص ویژه ای در ضربات کاشته داشت در 157 بازی خود در فلومیننزه 12 گل زده بود و حالا باشگاه برزیلی ویدیویی از  او منتشر کرده و نوشته است:" اسطوره ما برانکو کووید - 19 را شکست داد.  او در روز تولد 57 سالگی خود بیمارستان را ترک کرد تا در خانه جشن بگیرد. برای تو خوشحالیم، جنگجو."

برانکو پس از 9 بازی در میدلزبورو در سال 1996 به صورت رایگان از تیم تیم جدا شد که به نظر می رسد از این که در عید پاک توانسته کرونا را شکست بدهد، خوشحال است. 

برانکو با اسم کامل "کلودیو ابراهیم واز لئال" در 16 مارس به بیمارستان رفت. او سه روز بعد تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت و به دستگاه تنفس مصنوعی متصل شد.  او تجربه حضور در پورتو، جنوا و برشا را هم در فوتبال ایتالیا دارد. 

4125