آمار بی‌نظیر هری کین تا اینجای فصل؛ تاثیرگذارتر از مسی و رونالدو!

آمار بی‌نظیر هری کین تا اینجای فصل؛ تاثیرگذارتر از مسی و رونالدو!

پایگاه خبری فوتبالی – هری کینآماری بی‌نظیری برای خود تا اینجای فصل ثبت کرده. آماری بهتر از مسی و رونالدو.

به گزارش فوتبالی، هر سال همه فوتبال دوستان در انتظار حضور رونالدو و مسی در میان برترین‌ها هستند. در میان برترین گلزنان و پاس گل دهندگان اما این بار جز لواندوفسکی که درخششش دور از انتظار نبود یک نام جدید بین بهترین‌ها خودنمایی می‌کند. هری کین.

کین پس از گلزنی مقابل نیوکاسل در دیدار شب گذشته توانست با عبور از محمد صلاح ۱۸ گله، با ۱۹ گل به صدر جدول آقای گلی لیگ برتر برسد. در این جدول برونو فرناندز ، پاتریک بمفورد و کالورت لوین هم به ترتیب در رده های سوم تا پنجم قرار دارند اما این تنها شاهکار کین نیست. او در این مدت ۱۳ پاس گل هم به هم تیمی‌هایش داده تا آماری فوق العاده برای خود ثبت کند. یعنی تاثیرگذاری کاملا مستقیم روی ۳۲ گل تیمش در ۲۸ بازی در لیگ برتر.

این آمار فوق‌العاده کین در راه تبدیل شدن به بهترین بازیکن ۵ لیگ برتر اروپا تنها یک مانع پیش رو دارد. رابرت لواندوفسکی. تنها لواندوفسکی است که توانسته با ۳۵ گل و ۶ پاس گل آمار بهتری نسبت به کین ثبت کند. پس از هری کین، لیونل مسی با ۲۳ گل و ۸ پاس گل در رده سوم قرار گرفته. لوکاکو با ۲۰ گل زده و ۸ پاس گل و کریستیانو رونالدو با ۲۴ گل و ۳ پاس گل در رده چهارم و پنجم قرار دارند.

1101