خاطره بازیکن آتالانتا از رونالدو: لباسش را نداد؛ من را خجالت‌زده کرد!

خاطره بازیکن آتالانتا از رونالدو: لباسش را نداد؛ من را خجالت‌زده کرد!

پایگاه خبری فوتبالی – رابین گوسنس اعلام کرده وقتی می‌خواسته پیراهن رونالدو را به یادگار بگیرد، کریستیانو از این کار امتناع ورزیده و به همین دلیل گوسنس به شدت احساس خجالت داشته است.

به گزارش فوتبالی، رابین گوسنس، هافبک چپ آلمانی تیم آتالانتا که یکی از بهترین بازیکنان تیم آتالانتا در این سال‌های شکوفایی این تیم بوده خاطره جالبی از رویارویی با رونالدو و دریافت لباس این بازیکن بیان کرده است. گوسنس گفته رونالدو حتی بدون اینکه او را نگاه کند درخواست لباسش را رد کرده است.

گوسنس در بیوگرافی خود به نام رویاها می‌ارزند گفته: پس از یک بازی مقابل یوونتوس سعی کردم به رویایم تحقق ببخشم و لباس رونالدو را بگیرم. پس از شنیدن سوت پایان بازی پیش رونالدو رفتم. حتی برای شادی پیش بقیه نرفتم اما رونالدو درخواست من را قبول نکرد. گفتم «کریستیانو، می‌توانم تی‌شرت تو را داشته باشم؟» و او بدون اینکه حتی من را ببیند پاسخ داد «خیر».

گوسنس در ادامه درباره حس و حالش در آن لحظه گفته: کاملا شرم‌زده و سرخ شده بودم. دور شدم و حس کوچک شدن داشتم. آن لحظه‌ها را مشاهده کرده‌اید که خجالت‌زده می‌شوید و به اطراف نگاه می کنید تا متوجه شوید کسی آن لحظه را دیده؟ من همان حس را داشتم و سعی در پنهان کردن آن داشتم.

1101