کربکندی: هنوز نگران سقوط هستیم/ کجای دنیا لیگ اینطور تعطیل می‌شود؟

کربکندی: هنوز نگران سقوط هستیم/ کجای دنیا لیگ اینطور تعطیل می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- سخنگو و عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه این تیم نگران سقوط از لیگ برتر فوتبال است، گفت: سه امتیاز بازی با صنعت نفت را با حرص و جوش گرفتیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، رسول کربکندی درباره برد یک بر صفر ذوب آهن مقابل صنعت نفت در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: از ابتدای فصل تا الان در هیچ مسابقه‌ای به اندازه بازی دیروز موقعیت گلزنی نداشتیم. می‌توانستیم بازی را با اختلاف چهار یا پنج گل به پایان برسانیم. متاسفانه بازیکنان موقعیت‌های خوبی را از دست دادند. یک گل روی ضربه آزاد به ثمر رساندیم اما اختلاف یک گل، همیشه شکننده است.

وی افزود: برتری کاملی نسبت به صنعت نفت داشتیم. بازی به گونه‌ای بود که از دقیقه یک تا نود صاحب موقعیت بودیم و فرصتی به حریف ندادیم. سه امتیاز را گرفتیم اما با حرص و جوش. دائم نگران بودیم گل بخوریم. خوشبختانه شکل دفاع تیمی ذوب آهن خوب بود.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن با اشاره به تعویق چند روزه بازی این تیم مقابل پدیده در هفته بیستم، تاکید کرد: قرار بود این بازی ۲۲ فروردین باشد اما به دلیل انجام مسابقات دو و میدانی در ورزشگاه امام رضا (ع)، بازی ما چهار روز به تعویق افتاد. هیچ کجای دنیا این‌طور نیست که یک مسابقه لیگ را به این دلیل تعطیل کنند و عقب بیاندازند. با این برنامه ریزی، فاصله دیدار ما با پدیده به ۱۲ روز می‌رسد.

کربکندی درباره تقابل پرسپولیس با پدیده و اعتراض پرسپولیسی‌ها به بلند بودن چمن ورزشگاه مشهد، اظهار کرد: شب گذشته صحبت‌های یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس را خواندم که نسبت به این موضوع اعتراض داشت. قطعاً سازمان لیگ باید به این موضوع ورود کند. پدیده هم بعد از تغییر مدیریت، به یک آرامش نسبی رسیده است ولی با نزدیک شدن به پایان فصل، ترفند تیم‌ها یکی یکی شروع می‌شود. یک جا زمین ورزشگاه را بزرگ می‌کنند، یک جا چمن را زیاد آب می‌دهند و…

سخنگو و عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن درباره متزلزل بودن جایگاه این تیم در جدول رده بندی لیگ گفت: به هر حال هنوز نگران سقوط به لیگ دسته اول هستیم. فاصله ما با تیم پایین‌تر از خودمان (نساجی) یک امتیاز است. هنوز امنیتی برای ماندن در لیگ ایجاد نشده است. امیدوارم امسال برای تیم ما به خیر بگذرد تا سال بعد تیم قدرتمندی برای لیگ برتر ببندیم.

کربکندی در پایان با اشاره به عملکرد مجتبی حسینی سرمربی ذوب آهن تاکید کرد: حسینی تمام وقت در ذوب آهن کار می‌کند. او اشراف کاملی روی بازیکنان دارد و همدلی خوبی در تیم ایجاد کرده است. خوبی حسینی این است که در کنار همکارانش، خودش تمام کارها از جمله برنامه ریزی، اجرای تمرین و مسائل فنی را انجام می‌دهد. نیمکت تیم هم آرامش بهتری نسبت به قبل دارد.

7474