مورینیو پس از تساوی مقابل نیوکاسل: از اشتباهات فردی کلافه شده‎‌ام

مورینیو پس از تساوی مقابل نیوکاسل: از اشتباهات فردی کلافه شده‎‌ام

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام اصلا از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل نیوکاسل رضایت ندارد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سی‌ام لیگ برتر انگلستان، عصر امروز از ساعت 17:35 دو تیم نیوکاسل و تاتنهام در ورزشگاه سنت جیمز پارک به مصاف هم رفتند. در ابتدا جوئلینتون در دقیقه 28، میزبان را پیش انداخت، اما در ادامه هری کین در دقایق 30 و 34 دو گل زد تا تاتنهام به بازی بازگردد. در دقیقه 85، جو ویلاک گل دوم و تساوی نیوکاسل را زد تا تاتنهام از پیروزی در این دیدار محروم شود. شاگردان مورینیو می‌توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند، اما بدشانسی مانع آن‌ها شد. 

ژوزه مورینیو پس از پایان بازی به رادیو بی بی سی گفت: "خیلی ناراحت و اندوهگینم. ما نیاز به پیروزی داشتیم و برای همین کار هم به زمین آمده بودیم. اشتباهات فردی خیلی زیادی در دفاع مرتکب می‌شویم و این مرا ناراحت می‌کند. ما همیشه به نیوکاسل یک شانس مجدد برای بازگشت به بازی می‌دادیم. ما بزرگ‌ترین شانس پیروزی و تبدیل نتیجه به 3-1 را داشتیم، اما شوت هری کین به تیرک دروازه اصابت کرد و یک دقیقه بعد، نیوکاسل به گل مساوی رسید."

او در ادامه نیز افزود: "ما خوب تمرین می‌کنیم، اما اشتباهاتی وجود دارند که من نباید حتی آن‌ها را "اشتباهات" خطاب کنم، زیرا مربوط به کیفیت بازیکنان است."

4416