اسلامی: راهی جز برنده شدن نداریم

اسلامی: راهی جز برنده شدن نداریم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم نساجی می‌گوید راه سخت و طولانی تا پایان فصل و قطعی کردن بقای این تیم دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، کریم اسلامی درباره برتری نساجی مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: قبل از این مسابقه تمرینات‌مان را خیلی با برنامه انجام دادیم، آنالیز خوبی از تیم نفت داشتیم و حتی یک موقعیت جدی به آنها ندادیم ولی حملات زیادی ایجاد کردیم که اگر با دقت‌تر بودیم، به گل‌های بیشتر هم می‌رسیدیم.

او ادامه داد: بازی در مسجدسلیمان اصلا راحت نیست و تیم‌های بزرگ مقابل نفت امتیاز از دست دادند ولی ما بخاطر اینکه هیچ راهی جز برنده شدن نداشتیم، هرچه در توان داشتیم را گذاشتیم تا تیم به نتیجه مدنظر هواداران و مجموعه باشگاه برسد و با  خوشحالی زمین را ترک کنیم. ما چیزی برای از دست دادن نداریم و باید در همه بازی‌ها عملکرد هجومی داشته باشیم و تیم حریف را به دردسر بیندازیم.

مهاجم با تجربه نساجی اضافه کرد: تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود و مطمئن باشید در بازی‌های بعد عملکرد بهتری هم خواهد داشت. تیم ما بعد از حضور آقای الهامی شرایط کاملا متفاوتی را تجربه می‌کند و نظم بهتری پیدا کرده که همین مسئله در کنار پشتیبانی خوب آقای حدادیان، تلاش بازیکنان و حمایت باشگاه و تماشاگران موجب نتیجه‌گیری تیم شده است.

اسلامی با تاکید بر اینکه هنوز راه زیادی تا پایان فصل داریم، عنوان کرد: از تماشاگران عزیز نساجی و مردم استان مازندران خواهش می‌کنم تا هفته آخر پشتیبان تیم باشند و فکر نکنند کار تمام شده و در لیگ برتر ماندیم. این بردها شرایط تیم را از نظر روحی بهتر کرده ولی هنوز از نظر رتبه جدول تغییری نداشتیم و کار سختی مقابل همه تیم‌ها داریم تا بتوانیم با صعود چند پله‌ای در لیگ برتر بمانیم.

6641