گزارش روز؛ سنگین‌ترین شکست‌های خانگی چلسی در لیگ برتر انگلیس

گزارش روز؛ سنگین‌ترین شکست‌های خانگی چلسی در لیگ برتر انگلیس

  • پایگاه خبری فوتبالی – اخراج تیاگو سیلوا در دیدار چلسی مقابل وست بروم باعث شد این تیم در نهایت با حساب ۵-۲ مغلوب رقیب شود. سنگین ترین شکست خانگی تاریخ چلسی در لیگ برتر که از سال ۹۲ تشکیل شده.
به گزارش فوتبالی، شکست ۵-۲ چلسی مقابل وست برومویچ آن هم در ورزشگاه استمفوردبریج از نگاه بسیاری از فوتبال دوستان غیر منتظره بود. شاگردان توخل از زمانی که این سرمربی آلمانی روی نیمکت شان نشسته ۱۴ بار به میدان رفته‌اند و تنها ۲ گل دریافت کرده‌اند که اماری بسیار عالی به شمار می‌رود اما در دیدار مقابل وست بروم که حریف چندان قدرتمندی به شمار نمی‌رفت ۵ گل خوردند. به همین دلیل هم رسانه سان به سراغ سنگین ترین شکست‌های خانگی تیم چلسی رفته.

نکته جالب اینجاست باخت مقابل وست بروم سنگین‌ترین شکست خانگی چلسی در تاریخ لیگ برتر بوده. این تیم جز یک بار مقابل منچستر یونایتد، هیچ گاه با اختلاف بیش از ۳ گل در استمفورد بریج شکست نخورده است. آن یک بار هم مربوط به سال ۱۹۹۵ بوده که منچستریونایتد ۴-۱ چلسی را برد.

چلسی تا به حال ۶ بار با نتیجه ۳-۰ در استمفورد بریج شکست خورده که همگی سنگین‌ترین شکست‌‌های خانگی آبی‌پوشان لندنی به شمار می‌روند. شکست‌هایی که مقابل لیدز در سال ۹۵، مقابل آرسنال در سال ۹۷، مقابل منچستریونایتد در سال ۲۰۰۲، مقابل ساندرلند در سال ۲۰۱۰، مقابل منچسترسیتی در سال ۲۰۱۶ و مقابل بورنموث در سال ۲۰۱۸ بوده است.

1101