لیزارازو: نیمار باز هم دیوانه شد، او هم تیمی خوبی نیست

لیزارازو: نیمار باز هم دیوانه شد، او هم تیمی خوبی نیست

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار از زمان پیوستن به پاریسن ژرمن در سال 2017 مجموعا 89 بازی را از دست داده است. بازیکن برزیلی دیروز بعد از دو ماه مصدومیت فیکس شد که به علت اخراج شدن در مقطع پایانی به علت دریگری با دیالو دفاع راست لیل از زمین اخراج شد.

به گزارش فوتبالی، از زمان پیوستن بازیکن سابق نیمار به پی اس جی این پنجمین بار است که با کارت قرمز مواجه می شود و همین مسئله باعث شد که سیلی از این انتقادها به سمت وی روانه شود.

لیزارازو بازیکن اسبق تیم ملی فرانسه در مصاحبه با تله فوت به شدت از ستاره پی اس جی انتقاد کرد و گفت:" نیمار هر چقدر شرایط بر وفق مرادش نباشد، دیوانه تر می شود. دیروز زمانی که بعد از دو ماه از مصدومیت برگشت و برای بازی چمپیونزلیگ آماده می شد، مرتکب اشتباه شد. بازیکن فوق العاده ایست اما با رفتارهایی نظیر رفتار دیروزش نشان داده که یک هم تیمی خوب نیست چون باز هم دیوانه شد."

نیمار در یازده بازی اخیرش در لیگ فرانسه با پی اس جی ، سه کارت قرمز گرفته است که رکورد عجیبی برای بازیکنی است که در خط حمله بازی می کند. بازیکن برزیلی حالا بازی بعدی تیمش در لیگ فرانسه را از دست می دهد و باید دید که آیا کمیته مسابقات محرومیت شدیدتری را هم برای وی در نظر می گیرد یا نه.

4125