مومنی: پیکان مقابل استقلال تلاش کرد تا 2 امتیاز به پرسپولیس بدهد

مومنی: پیکان مقابل استقلال تلاش کرد تا 2 امتیاز به پرسپولیس بدهد

پایگاه خبری فوتبالی- محمد مومنی پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد بازی روز گذشته آبی‌ها برابر پیکان تحت تاثیر بازی های لیگ قهرمانان آسیا و ابتلای چند بازیکن این تیم به بیماری کرونا بوده است.

به گزارش فوتبالی، مومنی ابتدا در مورد بازی شب گذشته استقلال و پیکان اظهار داشت: «چند بازیکن استقلال به ویروس کرونا مبتلا شده بودند و شرایط فیزیکی و توان جسمی خوبی ارائه نکردند تا ناهماهنگی در تیم ایجاد شود. بازیکنانی هم مثل فرشید اسماعیلی شرایط خوبی داشتند اما ناهماهنگی و عدم تعادل میان بازیکنان باعث شد استقلال به خواسته‌اش نرسد، شاید هم استقلال به دلیل اینکه در تعطیلات از بازی های تیمی دور ماند، هماهنگی تاکتیکی‌اش را از دست داده بود.»

پیشکسوت آبی ها در مورد سبک بازی پیکان مقابل استقلال گفت: «استقلال 30-40 درصد موقعیت گلزنی داشت اما پیکان با هدایت مهدی تارتار تیمی بود که تلاش کرد دو امتیاز به پرسپولیس بدهد! از آن طرف شهرخودرو با هدایت سید مهدی رحمتی این کار را انجام داد و پرسپولیس را متوقف کرد.»

او در پاسخ به این سوال که آینده را برای استقلال چگونه می بیند، خاطرنشان کرد:« استقلال با مشکلاتی که داشت نتوانست پیکان را شکست بدهد ولی من مطمئنم که این تیم با حضور فرهاد مجیدی و فراز کمالوند که سرد و گرم چشیده فوتبال است، می تواند مدعی شماره یک قهرمانی باشد. البته فکر می کنم بازی های لیگ قهرمانان آسیا هم دلیلی شده بود که بازیکنان کمی با احتیاط مقابل پیکان بازی کنند تا آسیب نبینند.»

مومنی در مورد ناکامی مهاجمان استقلال در امر گلزنی برابر پیکان و اینکه آیا این موضوع در آینده برای استقلال مشکل‌ساز نمی‌شود، بیان کرد: «وقتی بین بازی های رسمی فاصله می‌افتد این موضوع مزید بر علت می شود اما اینکه موقعیت گل کمتر نسبت به بازی های قبل ایجاد می شود یک مسئله دیگری است. وقتی موقعیت ایجاد می شود و اما مهاجم گل نمی‌زند نیاز به تمرین و قرار گرفتن در شرایط مسابقه دارد. به نظرم پیکان دیروز فضاها را به خوبی بست اما مشکل گلزنی استقلال قطعا حل می شود و مهاجمان استقلال ثابت کردند توانایی بالایی در گلزنی دارند.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا لغو بازی صنعت نفت آبادان در آستانه بازی های لیگ قهرمانان آسیا، استقلال را از شرایط مسابقه دور نمی‌کند گفت: « ساعت بازی های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اصلا مناسب نیست و ممکن است این موضوع تاثیر منفی روی عملکرد بدنی بازیکنان بگذارد. کار سخت است اما استقلال می تواند با اتخاذ برنامه‌ریزی و روش درست نتیجه بگیرد. استقلال پیشینه خوبی در آسیا دارد و حریفان از استقلال وحشت دارند.»

9697