سولشر پاسخ داد: چرا آگوئرو به منچستریونایتد نمی‌پیوندد؟

سولشر پاسخ داد: چرا آگوئرو به منچستریونایتد نمی‌پیوندد؟

پایگاه خبری فوتبالی – اوله گونار سولشر ادعا کرده با توجه به سابقه بالای آگوئرو در سیتی (یک دهه بازی و ۲۵۷ گل برای سیتیزن‌ها)، این بازیکن به منچستر یونایتد نمی‌پیوندد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به قطعی شدن  جدایی آگوئرو از سیتی چند نفر از بازیکنان سابق منچستر مانند برباتف و اینس پیشنهاد داده‌اند که یونایتد او را خریداری کند اما سولشر نظر متفاوتی دارد.

سولشر در جدیدترین گفت و گو گفته: انتظار ندارم بازیکنی که برای ۱۰ سال در یک تیم بازی کرده بخواهد به باشگاه رقیب برود. من اینگونه نیستند. زمانی که من در منچستریونایتد بازی می‌کردم، اگر یک باشگاه رقیب می‌خواست با من قرارداد امضا کند و من هم می‌رفتم پس وفاداری چه می‌شد؟

سولشر در ادامه افزود: وفاداری یکی از ارزش‌هایی است که من واقعا برای آن اهمیت قائل هستم. می‌دانم که ما حرفه‌ای هستیم اما زمانی که شما برای منچستریونایتد بازی می‌کنید به منچسترسیتی نخواهید رفت. مثال‌هایی هم وجود داشته که من با آن‌ها موافق نیستم. نام نمی‌برم اما فکر می‌کنم شما متوجه منظور من شده‌اید.

گفتنی است از آخرین مواردی که بین منچستریونایتد و سیتی جا به جا شده‌اند می‌توان به کارلوس توز اشاره کرد که در سال ۲۰۰۹ به سیتی رفت. پیشتر هم پیتر اشمایکل از یونایتد به سیتی پیوسته بود.

1101