تماس نیمار با بارسلونا؛ می خواهد کنار مسی بازی کند

تماس نیمار با بارسلونا؛ می خواهد کنار مسی بازی کند

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه آرا در روز شنبه گزارش داده است که نیمار ستاره برزیلی دوباره با بارسلونا تماس گرفته است. در حقیقت نیمار مثل هر سال تلاش می کند تا به نیوکمپ برگردد. بازیکن برزیلی که تا سال 2022 با پی اس جی قرارداد دارد، مذاکرات برای تمدید قراردادش را متوقف کرده است و از بازگشت به بارسلونا استقبال می کند. چند وقت پیش هم آندره کوری یکی از نزدیکان نیمار گفته بود که بازیکن برزیلی که گفته بود فصل بعد با مسی هم بازی می شود، به حرفهایش عمل خواهد کرد و این ادعا عملی می شود اما این نیمار است که در بارسلونا بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، خوان لاپورتا هرگز در طول کمپین انتخاباتی خود احتمال بازگشت نیمار را رد نکرد و از سویی پینی زهاوی ایجنت سرشناس که در سال 2017 انتقال نیمار به پاریس را نهایی کرد، اخیرا جلسه ای با لاپورتا داشته است. نیمار که خیلی دوست دارد دوباره با مسی بازی کند، فعلا مذاکراتش برای تمدید قرارداد با پی اس جی را متوقف کرده و هیچ بعید نیست که در تابستان بعدی به نیوکمپ برگردد.

لاپورتا مدیر جدید بارسلونا به فعالیت برای تقویت تیمش در فصل آینده ادامه می دهد. او پنجشنبه گذشته با وکیل هالند و پدر بازیکن نروژی ملاقات کرد و از سویی همچنان درها به روی خرید دیپای و آگوئرو باز است، دو بازیکنی که در پایان فصل به بازیکن آزاد تبدیل خواهند شد.

4125