مربی مسی در ۴ سالگی: وقتی او را در لباس بارسلونا دیدم اشک ریختم

مربی مسی در ۴ سالگی: وقتی او را در لباس بارسلونا دیدم اشک ریختم

پایگاه خبری فوتبالی –  آپاریسیو، مربی مسی در چهار سالگی خاطرات جالبی از او نقل می‌کند.

به گزارش فوتبالی، سالوادور آپاریسیو، اولین مربی لیونل مسی که در ۴ سالگی سوپراستار بارسلونا با او کار کرده بابت حضور او در بارسا اشک ریخته است. آپاریسیو که در سال ۲۰۰۸ درگذشته است یک مصاحبه تصویری انجام داده که فیلم آن مدت‌ها منتشر شده اما هم اکنون دوباره در شبکه های اجتماعی دست به دست می‌شود.

مسی در ۶ سالگی به نیولز اولد بویز پیوست و سپس به بارسا رفت اما پیش از ۶ سالگی در یک باشگاه محلی به نام گراندولی بازی می‌کرد که آپاریسیو مربی آن بود.

آپاریسیو در یک گفت و گوی کوتاه پیش از مرگش گفته: مسی و خانواده اش یک بار برای دیدن بازی‌مان آمدند. برادرانش بازی می‌کردند. یک بازیکن کم داشتم. به همین دلیل به مسی بازی دادم. او خیلی کوچک بود. اولین بار توپ به سمت او آمد و به پای چپش خورد. بار دوم او توپ را کنترل کرد و  شروع به دویدن کرد. همه را در مسیرش دریبل زد. او در هر بازی ۶ یا ۷ گل به ثمر می‌رساند. او خارق العاده بود.

از مربی مسی پرسیده شد چه احساسی داشت که مسی را در لباس بارسلونا مشاهده کرد. آپاریسیو با اشک پاسخ داد: احساسم مثل حالا بود. گریه می‌کردم. متوجه می‌شوید؟ احساساتی می‌شود. یک روز او به ختافه گل زد و همه می‌گفتند مانند مارادونا است اما فکر می‌کنم مسی از او هم بهتر است. گریه می‌کنم زیرا او بازیکن خاصی برای من است. چه می توانم بگویم؟ به او افتخار می‌کنم!

1101