نوازی در گفت و گو با فوتبالی: پرسپولیس بهانه الکی می‌آورد

نوازی در گفت و گو با فوتبالی: پرسپولیس بهانه الکی می‌آورد

پایگاه خبری فوتبالی- مربی پدیده اعتقاد دارد مقابل پرسپولیس موقعیت های زیادی داشتند و باید بازی را می بردند.

به گزارش فوتبالی، محمد نوازی در مورد بازی دیروز تیمش مقابل پرسپولیس گفت: ما از تیممان راضی هستیم و بچه های ما زحمت کشیدند و  حتی می توانستیم بازی را ببریم. چند موقعیت هم داشتیم و اگر اشتباه نکنم قبل از اینکه گل بخوریم داور یک هند به نفعمان نگرفت و همان توپ درون دروازه ما رفت و یک پنالتی هم روی امین قاسمی‌نژاد نگرفتند. تصمیمات داور می‌توانست عادلانه‌تر باشد.

نوازی ادامه داد: در کار دفاعی تیم‌مان کمی عجولانه عمل کردیم و گل مساوی را خوردیم. با وجود تغییرات زیادی که داشتیم و با وجود مریضی دو بازیکن خوبمان یعنی حسین  مهربان و احسان حسینی که نتوانستند تیم را همراهی کنند اذیت شدیم اما در کل خوب بودیم. انشالله بتوانیم تا بازی بعدی از فرصتمان استفاده کنیم و نقاط ضعف مان را پوشش دهیم و در برابر ذوب آهن سه امتیاز کامل را بگیریم.

او در مورد ادعای پرسپولیسی ها و یحیی گل محمدی مبنی بر اینکه چمن ورزشگاه امام رضا بلند بود گفت: ما نیم فصل اول هم در زمینی با همین شرایط بازی کردیم. این ها بهانه های الکی هستند که پرسپولیسی ها آوردند. 

مربی پدیده در مورد آخرین وضعیت سینا زامهران گفت:  انشاالله سارقان و کسانی که با بازیکن ما درگیر شده بودند و میخواستند دزدی کنند دستگیر شوند. اگر خدایی نکرده اتفاقی برای زامهران می افتاد چه کسی جوابگو بود؟

دستیار مهدی رحمتی در مورد شکایت پرسپولیس  از پدیده به خاطر حضور فلاحیان در زمین خاطرنشان کرد: فقط می توانم بگویم یک سری ها برای اینکه خودشان را بزرگ کنند چنین مصاحبه هایی را انجام می دهند. آقای فلاحیان سه، چهار  هفته است که دارد برای تیم بازی می‌کند و اگر بنا به شکایت باشد باید تمام تیم‌هایی که مقابلشان با فلاحیان بازی کردیم از ما شکایت کنند. 

۱۱۲۲