عکس؛ فرصت‌سوزی عجیب طارمی از 9 قدمی دروازه!

عکس؛ فرصت‌سوزی عجیب طارمی از 9 قدمی دروازه!

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لیگ برتر پرتغال یعنی هفته 25ام رقابت ها، در ورزشگاه خانگی تیم پورتو یعنی دراگائو، این تیم موفق شد با نتیجه 2 بر 1 سانتا کلارا را شکست داده و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد. در این بازی مهدی طارمی 86 دقیقه به میدان رفت و یک پنالتی هم برای تیمش گرفت اما یک فرصت‌سوزی عجیب و غریب هم داشت.

به گزارش فوتبالی، در این بازی مهدی طارمی یک فرصت را از دست داد که می‌توانست برای تیمش حیاتی باشد. البته بازیکنی که به جای طارمی در دقیقه 86 وارد میدان شد در دقیقه 90 گل دوم پورتو را به ثمر رساند و باعث پیروزی این تیم شد.

طارمی روی این فرصت و در حالی که توپ با یک پاس هوایی به او رسیده بود و مهدی در موقعیت تک به تک قرار گرفته بود، با یک شوت بی دقت آن را به آسمان فرستاد و توپ با اختلاف زیاد به بیرون رفت. فاصله مهدی طارمی با دروازه زیاد نبود و چیزی حدود 9 قدم بود و او در یک تک به تک ایده‌آل قرار داشت.

روی این صحنه توپ روی پای مهدی طارمی ننشست و این مسئله نشان می‌دهد که طارمی برای اینکه تبدیل به یک مهاجم درجه یک و فرصت طلب شود که از تمام موقعیت ها به خوبی استفاده کند، نیاز به تمرین و تجربه بیشتری دارد.

1470