عکس؛ شیرجه دیدنی طارمی و گرفتن پنالتی برای پورتو

عکس؛ شیرجه دیدنی طارمی و گرفتن پنالتی برای پورتو

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی میان پورتو و سانتا کلارا در این هفته از رقابت های لیگ برتر پرتغال، پورتو در ورزشگاه خانگی خود، دراگائو، با نتیجه دو بر یک سانتا کلارا را شکست داد و هر سه امتیاز بازی را به دست آورد تا به تلاش خود برای رسیدن به صدر جدول ادامه دهد که البته کار بسیار دشواری دارد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی مهدی طارمی 86 دقیقه بازی کرد و در همین دقیقه با تونی مارتینز تعویض شد. بازیکنی که در دقایق پایانی بازی گل دوم و پیروزی بخش را برای پورتو به ثمر رساند. اما گل اول پورتو توسط سرجیو اولیویرا از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. خطای پنالتی را مهدی طارمی گرفته بود. در واقع او در موقعیتی که در حال تک به تک شدن با دروازه بان سانتا کلارا بود، توانست روی برخوردی که با دروازه‌بان حریف داشت، با شیرجه‌ای درست و مناسب پنالتی را بگیرد. 

طارمی در پورتو به عنوان یک بازیکنی که به خوبی از حریفان پنالتی می‌گیرد شناخته می‌شود. در واقع طارمی نشان داده که توانایی بالایی در اذیت کردن مدافع و دروازه بان حریف و گرفتن پنالتی از آن ها دارد که او یک بار دیگر این توانایی خود را مقابل سانتا کلارا به نمایش گذاشت و یک گل برای تیمش به دست آورد.

1470