درگیری وحشتناک هواداران اتلتیک بیلبائو با پلیس

درگیری وحشتناک هواداران اتلتیک بیلبائو با پلیس

پایگاه خبری فوتبالی - هزاران نفر از هواداران اتلتیک بیلبائو در خیابان‌های این شهر، با پلیس درگیر شدند. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 00:00 بامداد روز یک شنبه در چهارچوب رقابت‌های فینال کوپا دل ری، دو تیم اتلتیک بیلبائو و رئال سوسیداد به مصاف هم رفتند. این دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که قرار بود این دیدار سال گذشته برگزار شود، اما به خاطر مسائل کرونا، این دیدار امشب برگزار شد.

پیش از آغاز این بازی، هزاران نفر از هواداران اتلتیک بیلبائو به بهانه این دیدار در خیابان‌ها جمع شدند و با پرتاب چندین بطری و انواع مواد منفجره به سمت ماموران پلیس، باعث ایجاد آشوب در خیابان‌های ایالت باسک شدند. آن‌ها حتی یک کانتینر بزرگ را نیز به آتش کشیدند. سپس پلیس محلی مجبور به مداخله شد. این درگیری در اطراف ورزشگاه سن مامس (ورزشگاه خانگی بیلبائو) در حال افتادن بود. با توجه به پرتاب انواع مواد منفجره به سمت پلیس، این عمل هواداران بیلبائو، به هیچ عنوان مورد قبول مسئولان کشور اسپانیا قرار نخواهد گرفت. 

هواداران بیلبائو در روز پنج شنبه نیز، هنگامی که بازیکنان این تیم در حال رفتن به سمت هواپیما بودند، چندین مورد تخلف نیز مرتکب شدند. چنین صحنه‌هایی نیز برای رئال سوسیداد نیز رخ داد و هواداران با تجمع در کنار اتوبوس این تیم، باعث ایجاد مزاحمت و تاخیر در حرکت تیم شدند. 

4416