دوئل هیجان انگیز کاپیتان های تراکتور و مس

دوئل هیجان انگیز کاپیتان های تراکتور و مس

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار تیم های تراکتور و مس، صحنه تقابل جذاب کاپیتان های دو تیم هم بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، دیدار تیم های تراکتور و مس رفسنجان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. شاگردان خطیبی در حالی به تساوی مقابل میهمان خود رضایت دادند که موقعیت های خوبی را برای گلزنی در این دیدار داشتند. 

تراکتوری ها در طول دو نیمه چندین موقعیت را روی دروازه مس ایجاد کردند تا روز سختی برای مدافعان و دروازه بان تیم میهمان رقم زده باشند. البته مدافعان و دروازه بان مس در برابر حملات حریف عملکرد خوبی داشتند و مانع از فروپاشی دروازه شان شدند. در کنار این صحنه ها، در میانه میدان هم شاهد یک رقابت داغ بین کاپیتان های دو تیم بودیم.

مسعود شجاعی و مهدی کیانی به عنوان کاپیتان های دو تیم تراکتور و مس رفسنجان در طول بازی بارها در برابر یکدیگر قرار گرفتند و رقابت این دو صحنه های جذابی را به وجود آورد؛ صحنه هایی که در بعضی از آنها کیانی برنده بود و در بعضی دیگر نیز شجاعی.

مسعود شجاعی که یکی از طراحان اصلی حملات تراکتور در میانه میدان به شمار می رود امروز در سد محکمی به نام مهدی کیانی را مقابل خود می دید که با حضورش در مس، به کمربند میانی این تیم استحکام بیشتری بخشیده است. یکی از نکات جالب توجه تقابل دو کاپیتان، آمادگی بدنی بالای هر دو بازیکن بود که تصاویر زیبایی را هم به جای گذاشت.

6641