پاری سن ژرمن 0-1 لیل؛ لیل، صدر جدول را از پایتخت‌نشینان پس گرفت

پاری سن ژرمن 0-1 لیل؛ لیل، صدر جدول را از پایتخت‌نشینان پس گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - پاری سن ژرمن در دیداری حساس مغلوب لیل شد. 

به گزارش فوتبالی، بعد از وقفه دو هفته‌ای به دلیل برگزاری بازی‌های ملی، دو تیم پاری سن ژرمن و لیل از هفته سی و یکم لیگ فرانسه در ورزشگاه پارک دو پرنس از ساعت 19:30 به مصاف هم رفتند. این بازی حساس‌ترین دیدار این هفته لیگ فرانسه بود، زیرا دو تیم برای کسب جایگاه صدرنشینی تلاش می‌کردند. 

در نیمه اول، شاگردان پوچتینو مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند و حملات متعددی سمت دروازه مهمان طراحی کردند. در ادامه برخلاف جریان بازی، در دقیقه 20 روی پاس ایکونه، جاناتان دیوید گل اول لیل را به ثمر رساند. بعد از این گل، پاریس تمایل آنچنانی برای رسیدن به گل تساوی از خود نشان نداد تا نیمه اول با همان تک گل دیوید، 0-1 به سود مهمان به پایان برسد. 

در 20 دقیقه آغازین نیمه دوم شاهد بازی سردی بودیم. لیل در ابتدا کمی بهتر کار کرد، اما بعد از دقیقه 70، پاریس دیگر میانه زمین را در اختیار گرفت و اجازه پیش‌روی به لیل نمی‌داد. شاگردان پوچتینو برای رسیدن به گل تساوی، فشار خود را چند برابر کردند، اما درخشش خط دفاعی لیل و مایگنان در درون دروازه، باعث شد تا قفل دروازه همچنان بسته باقی بماند. در دقیقه 90، بازی به خشونت کشیده شد و نیمار از پاری سن ژرمن و تیاگو ژالو از لیل به دلیل درگیری با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شدند. در نهایت لیل با همان تک گل نیمه اول، بازی را 0-1 پیروز شد و به صدر جدول صعود کرد. 

لیل با این پیروزی 66 امتیازی شد و با 3 امتیاز اختلاف نسبت به پاری سن ژرمن، به رده نخست صعود کرد.

4416