دورتموند 1-2 اینتراخت فرانکفورت؛ زنبورها، بازنده جدال سهمیه شدند

دورتموند 1-2 اینتراخت فرانکفورت؛ زنبورها، بازنده جدال سهمیه شدند

پایگاه خبری فوتبالی - بروسیا دورتموند در دیدار مقابل اینتراخت فرانکفورت متحمل شکست شد. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 18 امروز، هفته بیست و هفتم بوندسلیگا با برگزاری 5 دیدار آغاز شد که در مهم ترین دیدار، بروسیا دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک میزبان اینتراخت فرانکفورت بود. این دیدار از آن جهت حساس محسوب می‌شد که دو تیم جدال تنگاتنگی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد دارند. 

این دیدار با نمایش خوب مهمان آغاز شد و آن‌ها موفق شدند با گل به خودی نیکو شولز در دقیقه 11 به گل اول دست پیدا کنند. بعد از این گل، دورتموند مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت و چند فرصت گلزنی داشت، اما نتوانست به خوبی از آن استفاده کند. سرانجام در آخرین دقایق نیمه اول، ارسال مارکو رویس در محوطه جریمه بعد از برخورد به امره جان در مقابل پای هوملس قرار گرفت و این مدافع باتجربه، گل تساوی را به ثمر رساند تا زنبورها در نیمه اول، بازنده به رختکن نروند. 

در نیمه دوم، تا دقیقه 60 شاهد بازی متعادلی از سوی هر دو تیم بودیم. در دقیقه 65 ضربه سر سانکر وارد دروازه ماروین هیتز شد، اما بعد از بررسی با VAR، گل فرانکفورت مردود اعلام شد. در نهایت این آندره سیلوا بود که در دقیقه 87 گل پیروزی را برای فرانکفورت مهمان زد، تا آن‌ها برنده جدال حساس سهمیه باشند.

فرانکفورت با این پیروزی 50 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده چهارم جدول مستحکم‌تر کرد. دورتموند نیز با 7 امتیاز فاصله، در رده پنجم قرار دارد.

4416