اعلام ترکیب یوونتوس و تورینو؛ رونالدو آماده برای دربی تورین؟

اعلام ترکیب یوونتوس و تورینو؛ رونالدو آماده برای دربی تورین؟

پایگاه خبری فوتبالی - بازی یوونتوس و تورینیو در این هفته از رقابت های سری آ ایتالیا را می‌توان بازی حساسی دانست چرا که این دیدار پس از تعطیلات بازی های ملی برگزار می‌شود و از طرفی یوونتوس هم هیچ گونه جایی برای خطا و از دست دادن امتیاز ندارد چرا که این تیم اکنون در رقابت برای سری آ از میلان و اینتر عقب بوده و جبران امتیازات کار دشواری است.

به گزارش فوتبالی، میلان در این هفته از رقابت ها مقابل رقیب خود به تساوی رسید و اکنون یوونتوس فرصت مناسبی دارد تا اختلاف امتیاز با این تیم را با حدودی جبران کند اما رقیب اصلی یوونتوس، اینتر است که با چیزی حدود 10 امتیاز بالاتر از یوونتوس در صدر جدول سری آ قرار دارد و باید دید که واکنش شاگردان پیرلو به این قضیه چه خواهد بود.

از طرفی گفته می شود که دربی تورین از بازی های تعیین کننده در مسیر ابقا و یا برکناری پیرلو است و باید دید که این قضیه چگونه رقم خواهد خورد.

ترکیب یوونتوس بدین شرح است : شزنی، کوادرادو، دی لیخت، کیه لینی، الکس ساندرو، کولوسوسکی، دانیلو، بنتانکور، کیه زا، موراتا، کریستیانو رونالدو.

ترکیب تورینو هم بدین صورت است: سیریگو، انسالدی، ایزو، وژوادا، بریمر، بونژرونو، رینکون، ماندراگورا، وردی، بلوتی، سانابریا.

1470