پیولی پس از تساوی برابر سمپدوریا: بازی پیچیده‌ای برای میلان بود

پیولی پس از تساوی برابر سمپدوریا: بازی پیچیده‌ای برای میلان بود

پایگاه خبری فوتبالی - استفانو پیولی سرمربی آث میلان از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر سمپدوریا رضایت نداشت. 

به گزارش فوتبالی، پس از وقفه 2 هفته‌ای به خاطر بازی‌های ملی، در آغاز هفته بیست و نهم سری آ ایتالیا، از ساعت 15:00 دو تیم میلان و فیورنتینا در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند. در این دیدار میلان برای نزدیک ماندن به رقیب همشهری خود، اینترمیلان، نیاز مبرمی به 3 امتیاز داشت، اما در نهایت با حساب 1-1 متوقف شد. هوگ تک گل روسونری را در این بازی به ثمر رساند. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، استفانو پیولی پس از پایان بازی به میلان تی وی گفت: "ما کم کاری کردیم و من کاملا با این موضوع موافقم. حتی اگر ضربه کسیه در ثانیه‌های آخر تبدیل به گل می‌شد، باز هم در واقعیت تغییری ایجاد نمی‌شد. ما بدون ریتم بازی می‌کردیم و سردرگم به نظر می‌رسیدیم. بازی پیچیده و دشواری باری ما بود."

او در ادامه افزود: "سمپدوریا همانند دیدار پیشین بازی کرد. امروز ریتم کندی در میانه میدان داشتیم و دفاع سمپدوریا نیز به خوبی، سازماندهی شده بود. نمایش ما باید متفاوت می‌بود. این نتیجه ما را ناامید و ناراحت می‌کند. حالا باید به هواداران نشان دهیم که می‌توانیم دوباره از نو آغاز کنیم."

میلان در حال حاضر با دو بازی بیشتر نسبت به اینترمیلان، با 60 امتیاز در رده دوم قرار دارد. شاگردان کونته در صورت پیروزی در دیدار امشب مقابل بولونیا، می‌توانند حاشیه امن خوبی برای خود در صدر جدول ایجاد کنند."

4416