عکس؛ بازگشت شیرین اما کوتاه اسطوره چلسی به استمفوردبریج

عکس؛ بازگشت شیرین اما کوتاه اسطوره چلسی به استمفوردبریج

پایگاه خبری فوتبالی - برانیسلاو ایوانوویچ اسطوره چلسی در مقابل تیم سابقش فقط 13 دقیقه طاقت آورد تا این که تعویض شد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن 37 ساله که در حال حاضر در وست برومویچ توپ می زند، در زمانی که قصد تعقیب تیمو ورنر، مهاجم آلمانی چلسی را داشت، دچار مصدومیت شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد. در حالی که مهاجم 25 ساله به سمت دروازه وست بروم حرکت می کرد، ایوانوویچ سعی کرد از همه تجربه و توانایی هایش استفاده کند تا او را متوقف کند اما موفق نبود. بدین ترتیب ایوانوویچ از کادر فنی وست برومویچ خواست تا او را تعویض کنند و در نهایت جای خود را به دارا اوشی داد که بدون گرم کردن مناسب به جای او وارد زمین شد.

بدین ترتیب بازگشت ایوانوویچ به استمفوردبریج کوتاه اما برای او شیرین بود. برانیسلاو در دوران حورش در چلسی 9 جام بزرگ را کسب کرد.  در نهایت البته وست برومویچ در این بازی با نتیجه پنج بر دو پیروز شد تا تیم توخل شکست غیرمنتظره ای را تجربه کند که بخش قابل توجهی از آن به خاطر اخراج تیاگو سیلوا در نیمه اول بود که باعث شد تا آبی پوشان لندنی کار را با ده بازیکن ادامه بدهند و به شدت تحت فشار باشند. 

ایوانوویچ بین سالهای 2008 تا 2017 در چلسی بیش از 250 بازی در لیگ انگلیس داشت که سه بار قهرمان لیگ برتر شد و در سال 2012 نیز لیگ قهرمانان اروپا را برد.

4125