بازگشت کابوس وار مدافع برزیلی چلسی با ثبت یک رکورد

بازگشت کابوس وار مدافع برزیلی چلسی با ثبت یک رکورد

پایگاه خبری فوتبالی - تیاگو سیلوا ستاره چلسی بازگشتی کابوس وار را به لیگ انگلسی تجربه کرد و در مقابل وست بروموویچ کارت قرمز دریافت کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن برزیلی در اولین بازی خود از فوریه تا کنون با دریافت دو کارت زرد  از زمین اخراج شد تا خاطره خوشی  برایش ایجاد نشود. مدافع 36 ساله امیدوار بود که خاطره بازی دور رفت مقابل وست برومویچ را از ذهنش پاک کند اما موفق نبود.آن بازی با تساوی 3-3 به اتمام رسید که تیاگو نمایش جالبی نداشت و حالا در بازی برگشت نیز این بازیکن برزیلی نتوانست خاطره خوشی برای خود رقم بزند. مدافع سابق پی اس جی در همان شروع بازی به علت خطا روی ماتیوس پریرا کارت زرد گرفت و بعد از آن در حالی که پولیشیچ برای چلسی گل زده بود، روی یوکوشلو خطا کرد و از زمین اخراج شد.

کارت قرمز تیاگو مقابل وست برومویچ سریع ترین کارت زرد بازیکنان چلسی در لیگ انگلیس از زمان اخراج گری کیهیل در دقیقه 14 بازی مقابل بارنلی در آگوست 2017 بود.سیلوا از سویی به پیرترین بازیکن چلسی تبدیل شد که در لیگ انگلیس اخراج می شود و رکورد جان تری مقابل ساندرلند در سال 2016 را شکست. ده نفره شدن چلسی با اخراج تیاگو به شدت به تیم توخل لطمه زد و این تیم مغلوب شد.

4125