همسایه مک‌کنی: در خانه‌اش میهمانی گرفته بود، من هم با پلیس تماس گرفتم!

همسایه مک‌کنی: در خانه‌اش میهمانی گرفته بود، من هم با پلیس تماس گرفتم!

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه یوونتوس مک‌کنی و چند بازیکن دیگر را به دلیل برپایی یک میهمانی در دوران قرنطینه از لیست بازی مقابل تورینو خط زده است. حالا به نظر می‌رسد اطلاعات جدیدی درباره این میهمانی به بیرون درز کرده زیرا همسایه مک‌کنی که به مسئولین، برگزاری این میهمانی را اطلاع داده، جزئیات بیشتری درباره آن بیان کرده.

به گزارش فوتبالی، همسایه مک‌کنی به رسانه کوریره گفته: فکر نمی‌کنم این که فوتبالیست باشید به شما اجازه دهد تا خود را فراتر از قانون بدانید. حوالی ساعت ۲۲:۳۰ بود که با سگم بیرون رفتم و یک ردیف از خودروهای پارک شده را دیدم و تعدادی از مردم که ماسک نداشتند و جلوی یک در جمع شده بودند. یک مرسدس با پلاک اسپانیایی و تعداد زیادی جیپ و تعدادی جوان هم قابل مشاهده بودند. از آن جایی که شام با دوستان و دورهمی‌ها ممنوع است و قوانین قرنطینه تازه شروع شده تصمیم گرفتم به پلیس زنگ بزنم.

همسایه مک‌کنی در ادامه افزود: به نظرم افراد زیادی نبودند و شاید تعدادی از آن‌ها رفته بودند. نمی‌خواهم علیه مک‌کنی حرف بزنم. او انسان آرامی است و من هم یک هوادار یوونتوس هستم. شرمنده ام اما  آن‌ها باید بیشتر به فکر بازی باشند تا میهمانی. مک‌کنی یک همسایه ایده‌آل است. او یا در خانه می‌ماند یا به تمرین می‌رود. به نظرم انسانی حرفه‌ای است.

1101