پدیده یک - پرسپولیس یک| پدیده برای سپاهان و استقلال بازی کرد/ جشنواره گل نزدن ها!

پدیده یک - پرسپولیس یک| پدیده برای سپاهان و استقلال بازی کرد/ جشنواره گل نزدن ها!

پایگاه خبری فوتبالی- جدال شاگردان رحمتی و گل‌محمدی بدون برنده به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر، باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا(ع) شهر مشهد مهمان پدیده بود.

نیمه نخست این بازی در شرایطی که تصور می‌شد با تساوی بدون گل به پایان برسد، ناگهان دچار تغییر شد و شاگردان رحمتی با گلی که امین قاسمی نژاد در دقیقه 46 به ثمر رساند، یک بر صفر از پرسپولیس جلو افتاند تا تیم یحیی نیمه نخست را با شکست راهی رختکن شود.

اما بازیکنان پرسپولیس با شروع نیمه دوم بازی تهاجمی تری را در دستور کار خود قرار دادند و با حملات متعدد خود موفق شدند چندین موقعیت جدی روی دروازه پدیده ایجاد کنند که حاصل این حملات، گلی بود که در دقیقه 69 توسط میلاد سرلک به ثمر رسید و کار را به تساوی کشاند.

در ادامه این دیدار باز هم دروازه پدیده چندین بار به طور جدی توسط سرخپوشان پایتخت تهدید شد که از جدی ترین این موقعیت ها می توان به دقیقه 79 اشاره کرد که مهدی عبدی ضربه برگشت داده شده شهریار مغانلو را طی یک ریباند ناموفق به مدافع پدیده کوبید و نتوانست توپ را وارد دروازه خالی تیم پدیده کند.

همچنین در دقیقه 82 ارسال خوبی از جناح چپ به روی دروازه پدیده انجام شد که احمد نوراللهی توپ را با سر به تیر افقی دروازه زد تا بازهم تیم پرسپولیس در باز کردن دروازه شاگردان رحمتی ناکام بماند و بدین ترتیب این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

ترکیب پدیده مقابل پرسپولیس

میلاد فراهانی، علی نعمتی، محمد عرفان معصومی، مهرداد بایرامی (84- رحمان جعفری)، محمد علی فرامرزی، رضا یزدان‌دوست، محمدرضا فلاحیان، یوسف وکیا، صادق صادقی (الجبوری - 84)، امیر حسین کریمی و امین قاسمی‌نژاد (94- علی طاهران) 

سرمربی: مهدی رحمتی

ترکیب پرسپولیس مقابل پدیده

حامد لک، سیدجلال حسینی (88-محمد شریفی)، حسین کنعانی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا (66- احمد نوراللهی)، مهدی ترابی، امید عالیشاه (84- وحید امیری)، احسان پهلوان (66- مهدی عبدی) و شهریار مغانلو (84- عیسی آل کثیر) 

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

شرح گل

شهرخودرو یک - پرسپولیس صفر (دقیقه 45+1 - امین قاسمی نژاد): پاس علی نعمتی از سمت چپ در مقابل دروازه به امین قاسمی نژاد رسید و او با ضربه نوک پا دروازه را گشود.

شهرخودرو یک - پرسپولیس یک (میلاد سرلک - دقیقه 69): در حالی که مدافعان شهرخودرو توپ را برگشت داده بودند، میلاد سرلک با شوتی تماشایی از داخل محوطه جریمه توپ را به گوشه دروازه فراهانی فرستاد بازی یک بر یک شود.

کارت زرد

میلاد سرلک از پرسپولیس دقیقه 56

دقایق حساس

دقیقه 14: ارسال سعید آقایی از سمت چپ با ضربه سر شهریار مغانلو همراه شد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 20: ارسال نعمتی از سمت چپ با ضربه امین قاسمی نژاد همراه شد که لک این توپ را سیو کرد.

دقیقه 26: ارسال امید عالیشاه از سمت چپ با ضربه سر کمال کامیابی نیا همراه شد ولی ضربه او به بیرون رفت. این خطرناک ترین موقعیت پرسپولیس تا این لحظه بوده است.

دقیقه 34: کمال کامیابی نیا توپ را در محوطه جریمه از بازیکن شهرخودرو گذراند و در ادامه امید عالیشاه در دهانه دروازه فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما نتوانست از این موقعیت بهره ببرد و ضربه خود را به بالای دروازه زد.

دقیقه 38: احسان پهلوان این بار از سمت راست نفوذی را انجام داد و با پاس کات بک زمینه یک موقعیت را فراهم کرد. این بار سعید آقایی بود که تلاش خود برای گلزنی را انجام داد ولی به شکلی عجیب از گلزنی ناکام ماند.

دقیقه 50: نفوذ مهدی ترابی از سمت چپ با ضربه او از زاویه بسته مواجه شد که توپ به تور کنار دروازه خورد.

دقیقه 52: پاس امین قاسمی نژاد در محوطه جریمه به مهرداد بایرامی رسید اما این بازیکن نتوانست از فرصت خود بهره ببرد و توپ تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 70: شوت سنگین صادق صادقی را حامد لک دفع کرد.

دقیقه 76: مهدی ترابی پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و ضربه را به داخل چارچوب زد که این توپ گل نشد و فراهانی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 79: شهریار مغانلو در موقعیت تک به تک قرار گرفت و ضربه خود را زد که توپ برگشت داده شد و در ادامه مهدی عبدی در شرایطی که دروازه بان در درون دروازه نبود، موقعیت را هدر داد.

دقیقه 82: ارسال از سمت چپ در تیر دو به نورالهی رسید اما ضربه این بازیکن به تیرک دروازه خورد و وارد دروازه نشد.

7474