تمدید قرارداد امیری در دستور کار پرسپولیس

تمدید قرارداد امیری در دستور کار پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران باشگاه پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد هافبک ملی پوش خود هستند.

به گزارش فوتبالی، موضوعی که قرمزها این روزها با آن درگیر هستند، توافق جدید با بازیکنان حال حاضر تیم و تمدید قرارداد با آنهاست که قراردادشان روبه پایان است و در صحبت های خود روی این مساله تاکید ویژه ای داشته اند تا نشان دهند که برای آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وحید امیری که در این فصل کمک زیادی به قرمزها کرد و با اینکه پست اصلی‌اش بازی در پیکان خط‌حمله نبود، به‌دلیل کمبود بازیکن در خط حمله این تیم و محرومیت عیسی آل کثیر پذیرفت که در این پست به میدان برود. او یکی دیگر از بازیکنانی است که یحیی اعتقاد دارد می‌تواند چند فصل دیگر به پرسپولیس کمک کند و به همین دلیل از باشگاه خواسته که با او تمدید قرارداد را صورت بدهد.

وحید امیری یکی از بازیکنانی است که یحیی به او اعتقاد ویژه‌ای دارد و حضور ثابت او در اکثر بازی‌های این فصل نشان از این علاقه می‌دهد. او که ابتدای فصل گذشته و بعد از بازگشت از فوتبال ترکیه پیشنهادهای زیادی داشت اما ترجیح داد فوتبال خود را همچنان با پیراهن پرسپولیس ادامه دهد.

با توجه به صحبت‌های گذشته این بازیکن در خصوص اینکه می‌خواهد با پیراهن قرمز پرسپولیس فوتبال خود را به پایان برساند، بعید به‌نظر می‌رسد که باشگاه کار سختی برای کشاندن او به‌پای میز مذاکره و انعقاد قرارداد جدید داشته باشد.

7655