فدراسیون فوتبال به دنبال میزبانی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی

فدراسیون فوتبال به دنبال میزبانی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد مذاکرات و مکاتبات فدراسیون فوتبال با AFC، برای مرحله بعدی انتخابی جام جهانی باشد.

به گزارش فوتبالی، امروز خبری منتشر شد مبنی بر آنکه فدراسیون فوتبال، کماکان به تغییر میزبان گروه C مرحله انتخابی جام جهانی امیدوار است. روزنامه ایران‌ورزشی در همین رابطه از قول غلامرضا رفیعی مشاور رئیس فدراسیون فوتبال در امور حقوقی نوشته است:هنوز امیدوار به احقاق حقوق میزبانی‌مان هستیم. با ای‌اف‌سی و فیفا ارتباط خوب، حرفه‌ای و کاملاً محترمانه و متقابل داریم و خواهیم داشت در عین حال تا جایی که بتوانیم از مکانیسم‌های ممکن برای احقاق حقوق‌مان استفاده خواهیم کرد چون معتقدیم که شرایط مطلوب برای میزبانی را داریم. تحریم‌ها چهار دهه است که علیه ایران وجود دارد و نباید بهانه‌ای برای نقض اصل منصفانه بودن رقابت‌ها یا Fair Play قرار بگیرد.

این خبر در حالی منتشر شده که رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه بازی تیم ملی مقابل سوریه به خبرنگاران اعلام کرد که طبق گفته رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، دادن میزبانی به بحرین تصمیم دبیرکل AFC بوده است.

اینکه آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا، حاضر می‌شود میزبانی را از بحرین بگیرد و به کشور دیگری بدهد، اتفاقی بعید به نظر می‌رسد و فدراسیون خودش را آماده کرده که تیم ملی، چهار بازی بسیار حساسش در ماه خرداد را در منامه برگزار کند.

این وسط تیم حقوقی فدراسیون در تلاش است تا در صورت صعود تیم ملی از این مرحله، امکان میزبانی تیم ملی از حریفانش در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی را فراهم کند و شاگردان اسکوچیچ، بتوانند از امتیاز میزبانی استفاده کنند.

البته که AFC شروطی برای دادن میزبانی به ایران تعیین کرده که باید دید فدراسیون می‌تواند آنها را برآورده کند یا نه.

1984