گزینه غیرمنتظره برای هدایت تیم زیر 21 سال انگلیس: ستاره سابق چلسی

گزینه غیرمنتظره برای هدایت تیم زیر 21 سال انگلیس: ستاره سابق چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - جو کول ستاره سابق چلسی یکی از گزینه های غیرمنتظره برای هدایت تیم زیر 21 سال انگلیس است.

به گزارش فوتبالی، آیدی بوتروید، سرمربی کنونی تیم زیر 21 سال انگلیس پس از عملکرد ضعیف در مسابقات یوروی زیر 21 سال در مسیر اخراج قرار دارد.  تیم انگلیس در قعر گروه خود جای گرفت و بوتروید اعلام کرد که کار کردن در این تیم برایش غیرممکن است و بدین ترتیب به نوعی غیرمستقیم اعلام کرد که نمی تواند کارش را انجام بدهد.

جو کول هافبک 39 ساله سابق چلسی و تیم ملی انگلیس یک سال پیش مدرگ مربیگری یوفا را دریافت کرد و به شدت به حضور در عرصه مربیگری علاقمند است و دوست دارد در رده های ملی کار کند. کول از زمان بازنشستگی خود به عنوان مربی در آکادمی چلسی فعالیت کرده است. کول همچنین در دوره های آموزشی برای بازیکنان جوان در کمپ های تیم ملی انگلیس نیز حضور پیدا می کرد. فرانک لمپارد سرمربی سابق چلسی و مارک واربرتون سرمربی کنونی تیم کوئینز پارک رنجرز نیز دیگر گزینه های جانشینی بوتروید هستند.

واربرتون البته فعلا احتمال حضور در تیم زیر 21 سال انگلیس را تکذیب کرده است و لمپارد که به تازگی صاحب فرزندی جدید شده فعلا ترجیح می دهد که در تعطیلات باشد و عجله ای برای بازگشت به مربیگری ندارد. کول در حال حاضر به عنوان کارشناس شبکه بی تی اسپورت فعالیت می کند اما از مربیگری در آینده استقبال خواهد کرد.

4125