سردار آزمون؛ سودآورترین بازیکن برای روبین

سردار آزمون؛ سودآورترین بازیکن برای روبین

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه روبین کازان علاقمند است سردار آزمون پیش از اتمام قراردادش با زنیت راهی یک تیم جدید شود. چرا که در این صورت 20 درصد از مبلغ فروش سردار نصیب روبین خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، در حالی که سردار آزمون یک فصل دیگر با زنیت قرارداد دارد باشگاه روسی هنوز برای تمدید قرارداد این بازیکن ایرانی اقدام نکرده است و به نظر می رسد در تعطیلات تابستانی  باشگاه زنیت برای فروش سردار آزمون برنامه دارد به خصوص که باشگاه سویا اسپانیا برای خرید سردار آزمون مذاکرات مهم و قابل توجهی با باشگاه زنیت و هم چنین مدیر برنامه های سردار آزمون داشته است. 

جالب اینکه بدانید باشگاه روبین که سردار آزمون را به زنیت فروخته است سود قابل توجهی از این بازیکن ایرانی به دست آورده است؛ ابتدای امر این باشگاه در ازای دریافت 12 میلیون یورو رضایتنامه سردار آزمون را صادر کرده است. با هر قهرمانی زنیت در لیگ برتر روسیه روبین یک میلیون یورو پاداش می گیرد و اگر سردار آزمون پیش از اتمام قراردادش با زنیت راهی یک تیم جدید شود 20 درصد از مبلغ فروش به روبین خواهد رسید اما در صورتی که سردار آزمون با پایان مدت قراردادش راهی یک تیم جدید شود این جابجایی آورده ای برای باشگاه روبین نخواهد داشت. به نوعی می شود گفت سردار آزمون در سال های اخیر سودآورترین بازیکن برای تیم روبین بوده است. 

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران هنوز در خصوص جدایی از زنیت و حضور در تیم سویا اظهار نظری نداشته اما مدیر برنامه های او مدیر ورزشی باشگاه سویا را به حضور پذیرفته و طرفین مذاکرات جامعی در این باره با هم داشته اند. خبرهای رسیده حاکی از آن است باشگاه سویا حاضر شده پیش از اتمام قرارداد سردار آزمون با باشگاه زنیت 15 میلیون یورو پرداخت کند و مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را در تابستان پیش رو بخدمت بگیرد. از سویی آپشن های جذابی در قرارداد سردار آزمون گنجانده شده تا این بازیکن ایرانی برای حضور در تیم سویا علاقمند شود. نزدیک به یک دهه است که سردار آزمون با جدایی از تیم سپاهان در فوتبال اروپا بازی می کند اما همه این سال ها را در فوتبال روسیه سپری کرده  و البته عملکرد قابل توجهی در لیگ برتر روسیه داشته و این فصل هم مدعی کسب آقای گلی بازی ها به حساب می آید.

7474