لحظه ای که رونالدو مهاجم اسپتزیا را کاملا شوکه کرد

لحظه ای که رونالدو مهاجم اسپتزیا را کاملا شوکه کرد

پایگاه خبری فوتبالی - امانوئل گیاسی 27 ساله هرگز دومین رویارویی خود با رونالدو را فراموش نمی کند. مهاجم اسپتزیا لحظه ای غیرمنتظره را پس از بازی مقابل یوونتوس در روز دوم مارس تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن غنایی در حالی وارد رختکن شد که انتظارش را نداشت که ستاره پرتغالی در آن جا منتظرش باشد تا پیراهنش را به او بدهد چرا که رونالدو در بازی رفت نتوانسته بود این کار را انجام بدهد و در بازی برگشت جبران کرد. گیاسی در مصاحبه با جوی اسپورت گفت:" رونالدو به من نزدیک شد، بغلم کرد و از من پرسید که حالم چطور است و گفتم که خیلی خوشحال هستم. یادم است که در حین بازی خیلی استرس داشتم چرا که خوب بازی می کردیم و نتیجه0-0 بود.  رونالدو شوتی بالاتر از چارچوب دروازه را زد. وقتی بین دو نیمه وارد تونل شدم فکر می کردم که پیراهنش را به من نمی دهد. اما وقتی وارد رختکن شدیم دیدم که منتظرم است و کاملا شوکه شدم. بعد از بازی با همدیگر دوباره ملاقات کردیم و صحبت کردیم. یک بازیکن و یک شخصیت فوق العاده است."

در بازی رفت میان یوونتوس و اسپتزیا،  تورینی ها با نتیجه چهار بر یک پیروز شدند که رونالدو دبل کرد و یکی از گلهایش از روی نقطه پنالتی بود. گیاسی می گوید:" رونالدو از نظر من یک اسطوره است و تقابل با او تحقق یک رویا است. او اسطوره من است و همیشه رویایم این بود که روزی در یک زمین با او یا مقابلش بازی کنم. هرگز فکر نمی کردم به این زودی این اتفاق رخ بدهد. بازی اول را به خوبی به یاد دارم. با هم صحبت کردیم اما متاسفانه نشد که پیراهنش را به من بدهد. در بازی برگشت قبل از شروع بازی به من نزدیک شد و گفت:" گیاسی، چطوری؟" شوکه شدم. با خودم گفتم که چطور ممکن است که هنوز من را در خاطر داشته باشد؟ شگفت زده شدم چرا که نمی توانستم باور کنم که رونالدو بعد از این همه مدت من را در خاطر دارد. فاصله زمانی زیادی بین دو بازی وجود داشت."

4125