شکست العین در الکلاسیکوی امارات پیش از تقابل با فولاد

شکست العین در الکلاسیکوی امارات پیش از تقابل با فولاد

پایگاه خبری فوتبالی- العین امارات در برابر النصر دبی با نتیجه سه بر یک باخت تا سه امتیاز به شاگردان راکون دیاز برسد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال العین در دیدار معروف به الکلاسیکو فوتبال امارات برابر النصر قرار گرفت و در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود تیم النصر دبی به پایان رسید.

در این مسابقه ابتدا خالد عیسی گلر العین مرتکب خطایی پنالتی شد اما خودش با یک شیرجه عالی به سمت توپ، توانست اشتباهش را جبران کند. ضیا سبع در دقیقه ۳۸ اولین گل النصر را زد اما در آخرین ثانیه‌های بازی بندر الاحبابی با حرکتی عالی و انفرادی بازی را به تساوی کشاند.

در دقیقه ۷۹ گابریل والنتینی النصر را جلو انداخت و تیگالی در دقیقه ۸۸ تیر آخر را بر پیکر العین زد تا سه امتیاز مهم این دیدار به حساب تیم رامون دیاز مربی کهنه‌کار النصر ریخته شود.

با این باخت العین در جایگاه ششم باقی ماند و النصر نیز در جایگاه پنجم و بالاتر از العین قرار گرفت. العین ۳۷ امتیازی باقی ماند و ۱۶ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و بعید است فصل بعد در لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشد.

تیم فوتبال العین روز ۲۱ فروردین باید برابر فولاد ایران در بازی پلی آف در شهر ریاض قرار بگیرد، دیداری که مسئولان فولاد خواستار تغییر زمین میزبانی در آن هستند. اما طبق اعلام ای‌اف‌سی این دیدار از ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه به ایران در ورزشگاه فیصل بن فهد شهر ریاض برگزار خواهد شد.

6641