امباپه: رونالدو و مسی هزار ویژگی بیشتر از من دارند

امباپه: رونالدو و مسی هزار ویژگی بیشتر از من دارند

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پی اس جی با رادیو مونته کارلو صحبت کرد و در مورد مسائل شخصی و حرفه ای خود صحبت کرد. ستاره پی اس جی صحبت جالبی هم در مورد مقایسه خود با رونالدو و مسی داشت.

به گزارش فوتبالی، امباپه در این مصاحبه می گوید:" در ذهنم همیشه به خودم می گویم که بهترین هستم. این مهم است چرا که وقتی آشفته هستی، هیچ کسی بهتر از خودت نمی تواند تو را هل بدهد و باید مطمئن باشی که می توانی از موانع عبور کنی. مردم نمی توانند تو را هل بدهند و این کار را نمی کنند. وقتی شرایط برایت خوب نیست، قرار نیست که کسی به خانه ات بیاید و بگوید که می توانی فلان کار را انجام بدهی. فقط خودت می مانی و ذهنیتی که داری. باید خودت را متقاعد کنی که می توانی دست به کارهای بزرگی بزنی."

ستاره فرانسوی در مورد مقایسه خود با رونالدو و مسی گفت:"هر بار که وارد زمین میشوم همیشه به خودم می گویم که بهترین هستم اما باید در زمین هایی بازی کنم که مسی و رونالدو در آن بازی کرده اند. آنها بهتر از من هستند. هزار ویژگی بهتر از من دارند اما در ذهنم همیشه می گویم که بهترین هستم و نمی خواهم برای خودم محدودیت تعریف کنم. گاهی اوقات مردم تو را درک می کنند چرا که فکر می کنم که در مورد این موضوع، سدهایی وجود دارد که حقیقتا نمی توان درکشان کرد."

4125