در حالی که همه به هالند فکر می کنند، یوونتوس نقشه دیگری دارد

در حالی که همه به هالند فکر می کنند، یوونتوس نقشه دیگری دارد

پایگاه خبری فوتبالی - به تابستان نزدیک می شویم و باشگاه سعی می کنند که برنامه ها و نقشه های خود را مشخص کنند. پنجره نقل و انتقالات به زودی باز می شود و شایعات شدت می گیرند. یکی از داغ ترین شایعات مربوط به اینده ارلینگ هالند است که رئال، بارسا، سیتی، چلسی، یونایتد، لیورپول و ... به دنبالش هستند اما یکی دیگر از تیم های بزرگ اروپا با وجود آن که به تقویت خط حمله اش نیاز دارد اما به بازیکن نروژی کاری ندارد.

به گزارش فوتبالی، همچنان ماندن رونالدو در یوونتوس قطعی نیست. ستاره پرتغالی از مدیران یووه خواسته تا برای ماندن وی، ترکیب تیمشان را تقویت کنند. دیبالا فصل جالبی نداشته است و حالا یووه برای تقویت خط حمله اش به سرجیو آگوئرو و مویزه کین فکر می کند.

در حقیقت توتواسپورت گزارش داده است که مهاجم ایتالیایی که این فصل به پی اس جی رفته شانس بازگشت به یووه را دارد. این مهاجم در سال 2019 با 27 میلیون یورو از یووه به اورتون پیوست. تجربه این بازیکن در لیگ انگلیس موفق نبود اما در حضور قرضی در پی اس جی احیا شد. در حقیقت  کین با 17 گل در 33 بازی خوش درخشیده و حتی از رقیب سرسختی نظیر ایکاردی هم سبقت گرفته است. کین باید در پایان فصل به اورتون برگردد اما بعید است که آنچلوتی روی وی حساب کند و این بازیکن 21 ساله باید مقصد جدیدی برای خودش مشخص کند. یووه از بازگشت این بازیکن  جوان استقبال می کند. البته تورینی ها آگوئرو را هم فراموش نمی کنند. مهاجم آرژانتینی در پایان فصل با اتمام قرارداد با منچسترسیتی به بازیکن آزاد تبدیل می شود.

4125