رحمتی آبی‌پوش آماده تقابل با پرسپولیس + عکس

رحمتی آبی‌پوش آماده تقابل با پرسپولیس + عکس

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان مهدی رحمتی در آخرین جلسه تمرینی پیش از مصاف با پرسپولیس، تاکتیک‌های مدنظر کادرفنی را مرور کردند و اتفاق جالب در این تمرین آبی‌پوش شدن سرمربی استقلالی پدیده بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا در مشهد تیم پدیده میزبان پرسپولیس خواهد بود؛ شاگردان رحمتی برای بازگشت به نیمه اول جدول رده‌بندی نیازمند امتیاز تقابل با پرسپولیس هستند و مهدی رحمتی با توقف پرسپولیس، هدیه ویژه‌ای به تیم‌های سابق خود استقلال و سپاهان بدهد چرا که توقف پرسپولیس می‌تواند تنور رقابت مدعیان را جذاب کند.

سرمربی استقلالی پدیده پیش از مصاف فردا با پرسپولیس، امروز در آخرین جلسه تمرینی تاکتیک‌های مدنظر خود را بار دیگر برای شاگردانش بازخوانی کرد؛ جالب آن‌که رحمتی امروز با پیراهن آبی در تمرین تیمش حاضر شد و حتی در جریان تمرین هم به میان شاگردانش رفت و در پاسکاری و آقاوسط پدیده‌ای‌ها حضور پیدا کرد.

پیش از شروع تمرین بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و مربیان نکات مدنظر خود را به بازیکنان انتقال دادند؛ پس از این جلسه بازیکنان راهی زمین تمرین شدند و پس از گرم کردن خود تمرین سبکی را برگزار کردند. پس از پایان تمرین امر‌وز شاگردان مهدی رحمتی راهی هتل شدند تا در اردوی قبل از بازی حضور داشته باشند.

6641