حاشیه جدید برای رونالدو: چرا یووه میان کریستیانو و بقیه تبعیض قائل می‌شود؟

حاشیه جدید برای رونالدو: چرا یووه میان کریستیانو و بقیه تبعیض قائل می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - مهمانی خانوادگی وستون مک کنی، آرتور و دیبالا بازیکنان یوونتوس به همراه زوج ها و دوستانشان (با حضور مجموعا ده نفر) باعث شده تا این سه بازیکن تنبیه شوند. در حقیقت سه بازیکن خاطی نه تنها توسط مقامات محلی به خاطر شکستن قرنطینه و برگزاری مهمانی تنبیه شدند بلکه توسط باشگاه یووه نیز با جریمه نقدی مواجه شدند و در کنارش از حضور در بازی فردا مقابل تورینو در دربی تورین نیز محروم شدند.

به گزارش فوتبالی، واکنش یوونتوس با سه بازیکن خاطی خود بسیار سختگیرانه بود اما برخی از رسانه ها معتقدند که تورینی ها با این تصمیم مرتکب تبعیض شده اند. به طور مثال لارپابلیکا گزارش داده است که زمانی که رونالدو اقدامتن مشابهی انجام داده بود، با برخورد بسیار نرم تری مواجه شد.

نشریه ایتالیایی در گزارش خود نوشته است که رونالدو هرگز به خاطر "توهین به مربی، حرکات ناخوشایند خطاب به هواداران حریف، حضرو در مهمانی جشن تولد در مادیرا در دوران قرنطینه، گشت و گذار رمانتیک در خارج از منطقه قرنطینه به همراه نامزدش و برگزاری جشن سال نو با تنبیه مواجه نشده است."و یووه همیشه در مقابل حواشی بازیکن پرتغالی چشمانش را بسته در حالی که برخوردشان با بازیکنان دیگر سختگیرانه است.

کوریره دلوا اسپورت هم امروز در گزارشی به حواشی پرشمار یوونتوس در این فصل اشاره کرده است: تقلب در آزمون سوارز برای گفتن تابعیت ایتالیایی، حجم بالای مصدومیت ها (دلیخت، دیبالا، الکس ساندرو، کیلینی، دمیرال، کوادرادو)، حاشیه های بازی یووه و ناپولی (که بعد از لغو شدن بالاخره چهارشنبه آینده برگزار می شود)، شکستن قرنطینه توسط رونالدو، شکست هایی که آنها را از چمپیونزلیگ و سری آ دور کرد و حاشیه آخرشان با مهمانی مک کنی.

4125