پیام ایکاردی به همسرش که توسط اینستاگرام سانسور شد

پیام ایکاردی به همسرش که توسط اینستاگرام سانسور شد

پایگاه خبری فوتبالی - رابطه مائورو ایکاردی ستاره آرژانتینی پی اس جی و همسرش واندا نارا همیشه مملو از حاشیه بوده است و فعالیت هایشان در شبکه های اجتماعی توجهات زیادی را به خود جلب می کرده است.

به گزارش فوتبالی، واندا که همسر و وکیل ایکاردی است، یکی از مشهورترین شخصیت های فوتبالی دنیا است که پیام هایش در شبکه های اجتماعی نیز با بازتاب های زیادی همراه می شود.

ایکاردی روز پنجشنبه به همراه خانواده اش به گشت و گذار در طبیعت پرداخت تا حال و هوایش را عوض کند. مائورو تصاویری از گشت و گذارش به همراه همسرش منتشر کرد که این پیام جنجال زیادی به راه انداخت چرا که اینستاگرام این پیام را به بهانه نامناسب بودن، حذف کرده است. ایکاردی تصویری از همسرش واندا و سگ خانواده شان منتشر کرده است و در توضیحش به شوخی نوشته است:" سگ نر و سگ ماده من." جالب این که حتی واندا هم برای این پست پیام گذاشته بود و نوشته بود:" چقدر بامزه" اما هوش مصنوعی اینستاگرام این پیام را "ضد زن" و "توهین آمیز" قلمداد کرد و به بهانه "قلدری" آن را حذف کرد.

ایکاردی که از این اقدام اینستاگرام متعجب شده بود، پیام این شبکه اجتماعی برای خودش را در بخش "استوری" اینستاگرامش منتشر کرد. از سویی واندا نیز در پاسخ به پرسش هوادارانش که آیا پیام مائورو او را ناراحت کرده بود، نوشته است:" نه! مائورو به زبان اسپانیایی پیامش را نوشته بود و مسئول ترجمه پیامش به زبان هیا دیگر نیست. هرگز برای شخصی نظیر مائورو، کلمه سگ به معنی فحش نیست چرا که او به شدت عاشق حیوانات است. برخی افراد بیش از حد مضحک هستند. مائورو به من گل هدیه نمی دهد بلکه برایم یک باغچه از گل کاشته که خودش از آن مراقبت می کند."

4125