شروع پاک سازی در لیورپول: هفت بازیکن در لیست فروش

شروع پاک سازی در لیورپول: هفت بازیکن در لیست فروش

پایگاه خبری فوتبالی - در شروع فصل به نظر می رسید که فصل امیدبخشی در انتظار لیورپول است. آنها پس از سی سال قهرمان لیگ انگلیس شدند و با خریدهایی نظیر تیاگو آلکانتارا و دیگو ژوتا ترکیب ترسناک خود را تکمیل کردند. اما مصدومیت ها در خط دفاعی (فن دایک، ماتیپ و گومز) کار را برایشان مشکل کرد. در ابتدا استفاده از فابینیو و هندرسون در خط دفاعی جواب داد اما نبودشان در خط هافبک باعث شد تا ساختار بازی لیورپول تضعیف شود. حالا آنها در لیگ انگلیس هفتم هستم و پنج امتیاز تا کسب سهمیه چمپیونزلیگ فاصله دارند. کلوپ گفته است که تغییرات ترکیب در تابستان عظیم نخواهد بود اما تغییراتی در راه خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، لیورپول در زمستان خرید بن دیویس و اوزان کاباک (دومی به صورت قرضی با بند خرید) را نهایی کرد چرا که در آن زمان لایپزیش حاضر به فروش کوناته نشد اما سرخ ها در تابستان مدافع فرانسوی را به خدمت خواهند گرفت. انتقال قرضی کاباک هم می تواند از حالت قرضی به حالت قطعی در بیاید. لیورپول با حمایت مالی 625 میلیون یورویی شرایط مالی بهتری پیدا می کند و می تواند ترکیبش را تقویت کند.

به جز واینالدوم که با اتمام قراردادش از لیورپول جدا می شود، به نظر می رسد که هفت بازیکن دیگر هم از این تیم جدا می شوند: آدریان سن میگل، دیووک اوریگی، ژردان شقیری سه بازیکنی هستند که قطعا جدا می شوند. دروازه بان اسپانیایی ذخیره اصلی آلیسون بوده که قراردادش تمدید نشده و باید در تابستان جدا شود. اوریگی و شقیری هم شرایط مشابهی دارند. اولی با حضور ژوتا جایگاه خود را از دست داده و مجبور به جدایی است. بازیکن سوئیسی نیز در رقابت با الیوت و مینامینو کم آورده است و باید جدا شود.

چهار بازیکن دیگری که در لیست خروج لیورپول هستند نیز هری ویلسون، شی اوجو، مارکو گروییچ، بن وودبرن هستند. اولی ملی پوش ولز است که مشتریان خوبی دارد. ویلسون 24 ساله با مبلغ 25 میلیون یورو می تواند از آنفیلد جدا شود. گروییچ نیز در دوره حضور قرضی خود در پورتو درخشیده است. هافبک 24 ساله صرب امیدوار است که پورتو قراردادش را به حالت قطعی در بیاورد. اوجو، وینگر 23 ساله نیز قرضی به کاردیف رفته که می تواند با دریافت پیشنهادی مناسب جدا شود.وودبرن که در سال 2016 به جوان ترین گلزن تاریخ لیورپول تبدلی شد نیز قرضی به بلکپول رفت اما در زمستان به تیم های پایه لیورپول برگشت. این بازیکن 21 ساله نیز منتظر دریافت پیشنهادی مناسب است.

4125