جعفری: مس رفسنجان سال آینده برای آسیا می‌جنگد

جعفری: مس رفسنجان سال آینده برای آسیا می‌جنگد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع راست تیم فوتبال مس رفسنجان می گوید یکی از دلایل انتخاب مس رفسنجان برای حضور در در این تیم، هدفمند بودن این باشگاه است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، حسن جعفری مدافع راست نیم فصل اول باشگاه پدیده یکی از خریدهای محمد ربیعی در کنار بازیکنانی همچون مهدی کیانی و محمد انصاری برای تقویت نارنجی پوشان رفسنجانی در نیم فصل اول مسابقات لیگ بیستم بوده است.

این بازیکن که پیش تر نیز در مقطعی نمایش های بسیار خوبی در پدیده داشت و سپس به واسطه همین عملکرد در ابتدای لیگ هفدهم به سپاهان پیوست، در رابطه با دلیل جدایی از تیم پدیده اینطور حرف هایش را با ما آغاز کرد:« من سال گذشته در نیم فصل به تیم پدیده (شهرخودروی سابق) آمدم؛ آن زمان به من گفتند تیم را قدرتمند برای حضور در رقابت های آسیایی می بندیم و سال بعد هم تیم تقویت خواهد شد تا دوباره برای آسیا بجنگیم ولی امسال دیدم که واقعا اینطور نبود. خیلی از بچه ها در ابتدای فصل رفتند و من هم چند پیشنهاد خوب داشتم ولی به دلایلی این اتفاق در ابتدای لیگ رخ نداد.»

جعفری ادامه داد:« از اول فصل که این اتفاقات رخ داد، در نیم فصل به جدایی فکر می کردم. چون واقعا احساس می کردم تیم در شرایط سختی گیر افتاده است. در واقع آنطوری که قبلا به تیم رسیدگی می شد، دیگر رسیدگی ای دیده نمی شد. به هر حال البته برای تیم خوب پدیده که من خاطرات بسیار خوبی با آن دارم و همینطور مهدی رحمتی عزیز آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.»

بازیکن سابق سپاهان در پاسخ به این سوال که چرا از میان پیشنهاداتی که داشته مس رفسنجان را برای ادامه فوتبال برگزیده، اینطور حرف هایش را از سر گرفت و توضیح داد:« نیم فصل پیشنهادات خوبی داشتم، ولی خب بعد از اینکه شرایط را بررسی کردم، متوجه شدم که تیم مس رفسنجان هدف دار فعالیت می کند و در حال برنامه ریزی برای فصل های آینده است. این تیم مربی و بازیکنان خیلی خوبی دارد و یک سری شرایط دیگر که مدنظر من قرار داشتند، در رفسنجان وجود داشت. البته آقای ربیعی اول فصل هم به من لطف داشت و چند بازی صحبت کرده بودیم ولی در آن مقطع شرایط برای انتقال به این تیم مهیا نشد. در مجموع این شرایط باعث شد که مس را انتخاب کنم.»

بازیکن نیم فصل اول پدیده در مورد اهداف خود در تیم جدید و دوران حضور در سپاهان بیان کرد:« هدفم این است که اول مثمرثمر باشم. به نظرم مس رفسنجان توانایی بودن در رتبه های بالایی جدول رده بندی را دارد و امیدوارم من هم بتوانم به این موضوع کمک کنم. مس بازیکنان خیلی خوبی دارد و تیم یکدستی است. امیدوارم بازیکنان در کنار هم بتوانیم به مس برای رسیدن به اهدافی که دارد، کمک کنیم و در نیم فصل دوم حداکثر امتیازات را بگیریم.»

از جعفری در مورد عملکردش طی سال های اخیر پرسیدیم و او در واکنش به این سوال بیان کرد:« خب من در سپاهان هر وقت بازی می کردم، طبق آمار خوب بودم ولی می خواستم نفر اول باشم و به همین دلیل از تیمی که دوستش دارم، جدا شدم. بعد هم در نساجی روزهای خوبی داشتم و از عمکرد خودم راضی هستم. در شهرخودرو هم شرایط بد نبود. رضایت صد در صدی ندارم ولی از مدلی که بازی می کردم، راضی بودم و از فوتبال بازی کردن لذت می بردم. در شهرخودرو البته در نیم فصل اول بدشانسی هایی آوردم و به نظرم می توانستم عملکرد بهتری داشته باشم. حالا اما با انگیزه زیاد و با آمادگی بالا در مس هستم و می خواهم یک مهره مهم برای تیمم در ادامه مسابقات باشم.»

7474