مخفی شدن نیم ساعته پدر هالند در توالت فرودگاه بارسلونا

مخفی شدن نیم ساعته پدر هالند در توالت فرودگاه بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - مینو رایولا ایجنت سرشناس ایتالیایی معمولا معامله های خوبی را برای خودش و موکلانش جور می کند اما به نظر می رسد که در زمینه قایم شدن در مقابل رسانه ها چندان هم موفق نیست.

به گزارش فوتبالی، وکیل هالند روز گذشته به بارسلونا و مادرید سفر کرد تا با دو باشگاه بزرگ فوتبال اسپانیا ملاقات کند. نقشه رایولا این بود که رسانه هایی که در فرودگاه بارسلونا حضور پیدا کرده بودند، فقط از او عکس بگیرند و خبری از عکس گرفتن از آلف اینگ، پدر هالند که با او در یک هواپیما به بارسلونا سفر کرده بود، نباشد و کسی نتواند تصویری از پدر هالند را بگیرد. جوردی گالوانی عکاسی که خودش را به فرودگاه ال پرات رسانده بود، در این باره اتفاق جالبی را تعریف کرد.

این عکاس توضیح داده است که رایولا به پدر هالند می گوید که خودش را در سرویس بهداشتی فرودگاه مخفی کند. در حقیقت نقشه این بود که تصویری از پدر بازیکن نروژی منتشر نشود. رایولا زودتر از فرودگاه خارج شد و توجه رسانه ها را به خود جلب کرد و بدین ترتیب پدر هالند می توانست با تاخیر و بدون توجه رسانه ها از فرودگاه خارج شود. بخش اول نقشه خوب پیش رفت، تصویر خارج شدن رایولا از فرودگاه و سوار خودرو شدنش ثبت شد اما خبرنگاران و عکاسان محل را ترک نکردند و منتظر پدر هالند ماندند. بدین ترتیب بخش دوم نقشه خوب پیش رفت و خبرنگاران که می دانستند رایولا به همراه پدر بازیکن نروژی سفر کرده است، تصویر آلف اینگ را هم ثبت کردند و بدین ترتیب انتظار نیم ساعته پدر هالند و مخفی شدنش در توالت فرودگاه چندان اثربخش نبود.

4125