دشتی: شرایطم در ذوب‌آهن خوب بود ولی دوست داشتم با قلعه‌نویی کار کنم

دشتی: شرایطم در ذوب‌آهن خوب بود ولی دوست داشتم با قلعه‌نویی کار کنم

پایگاه خبری فوتبالی- وینگر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: یکی از دلایل مهم حضورم در گل‌گهر این بود که دوست داشتم با امیر قلعه‌نویی کار کنم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، علی دشتی درباره وضعیت گل‌گهر در آستانه هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر گفت: ما در تعطیلی مسابقات بدنسازی کردیم و تمرینات تاکتیکی خوبی را هم انجام دادیم. خوشبختانه همه بچه‌ها سرحال هستند و بازی دوستانه هم انجام دادیم تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم. البته اولین بازی بعد از هر تعطیلی برای همه تیم‌ها سخت است، ولی ما تلاش می‌کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم. امیدوارم با شکست دادن ماشین‌سازی برای ادامه بازی‌ها روحیه بالایی بگیریم.

دشتی در واکنش به اینکه برخی معتقدند گل‌گهر نتایج خوبی در لیگ امسال نگرفته است، تصریح کرد: این تیم فصل گذشته در آستانه سقوط قرار داشت و نباید توقعات غیرمنطقی داشته باشیم. البته یک دلیل باعث شده که توقعات از گل‌گهر خیلی زیاد باشد و آنهم حضور امیر قلعه‌نویی در این تیم است. ایشان در هر تیمی باشد همه توقع قهرمانی یا کسب سهمیه دارند. من معتقدم گل‌گهر بد نتیجه نگرفته است و با کسب دو سه برد قطعاً به بالای جدول می‌رسیم، چون فاصله امتیازها کم است.

وینگر تیم فوتبال گل‌گهر در پاسخ به این پرسش که «چرا ذوب‌آهن را ترک کرد؟»، اظهار داشت: من شرایط خیلی خوبی در این تیم داشتم و برخی مسائل در نهایت باعث جدایی‌ام. وقتی پیشنهاد گل‌گهر به من رسید در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم، چون دوست داشتم با امیر قلعه‌نویی کار کنم. در ضمن مسائل خانوادگی هم روی تصمیمم تأثیرگذار بود. امیدوارم در گل‌گهر عملکرد خوبی داشته باشم.

7474