موراتا در «روز دروغ» توسط نامزدش سر کار گذاشته شد!

موراتا در «روز دروغ» توسط نامزدش سر کار گذاشته شد!

پایگاه خبری فوتبالی - آلوارو موراتا مهاجم یوونتوس و نامزدش آلیس کمپلو یکی از معروف ترین زوج های فوتبالی دنیا هستند چرا که تصاویر زیادی از کارهای روزمره خود در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند.

به گزارش فوتبالی، آلیس ساعاتی پیش ویدیویی منتشر کرده است که در آن آلوارو را با "دروغ اول آوریل" سر کار می گذارد. در حقیقت در ایتالیا و سایر کشورهای اروپایی مرسوم است که در روز اول آوریل با گفتن یک دروغ شاخدار، همدیگر را سر کار می گذارند و ساعاتی بعد می گویند که این کارشان یک دروغ ساده بوده است. 

در ویدیوی منتشر شده، آلوارو موراتا روی تخت نشسته و در حال کار کردن با لپ تاپش است و در همین حین هدفون در گوشش گذاشته و به آهنگ گوش می دهد. آلیس با حالتی نگران به سمتش می رود. موراتا هدفون را از گوشش در می آورد و آن طور که آلیس در توضیح ویدیو نوشته، مهاجم اسپانیایی در ابتدا تصور می کند که اتفاق بدی برای آشنایان آنها رخ داده است. بعد از ان آلیس به آلوارو می گوید که باردار شده است و این زوج به زودی صاحب فرزندی جدید می شوند. موراتا در ابتدا خوشحال می شود و از آلیس می خواهد جشن بگیرند اما کمی بعد می فهمد که سر کار گذاشته شده و این صرفا یک دروغ بوده است و به همین خاطر با دلخوری و ناراحتی به کار قدیمی خود برمی گردد و به سراغ لپ تاپش می رود!

4125