فلیپه ملو: هر کسی از رونالدو انتقاد می‌کند، باید دهانش را بشوید

فلیپه ملو: هر کسی از رونالدو انتقاد می‌کند، باید دهانش را بشوید

پایگاه خبری فوتبالی - فلیپه ملو بازیکن برزیلی اسبق اینتر گفت که به فصل نراتزوری ها افتاخار می کند و از سویی از کریستیانو رونالدو در مقابل انتقادها دفاع کرد.

به گزارش فوتبالی، ملو هافبک سابق اینتر، یوونتوس و فیورنتینا در مصاحبه با توتوتومرکاتو وب گفت:" اینتر هنوز اسکودتو را نبرده اما خیلی نزدیک شده اند. کونته تیم بزرگی دارد و بازیکنان فوق العاده ای دارند. به کاری که اینتر انجام داده افتخار می کنم. هر چند که برای یوونتوس بازی کرده ام اما همیشه یک اینتری بوده ام و خواهم بود. یوونتوس همچنان در میان پنج، شش باشگاه برتر جهان همچون اینتر و میلان قرار دارد اما غیرممکن است که هر فصل جام ببرند. آنها برای 9 فصل پیاپی اسکودتو را بردند و دو بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند. آنها هنوز خیلی قدرتمند هستند."

از سویی ملو در مورد انتقادها از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس گفت:" چطور می توان از رونالدو انتقاد کرد؟ او و مسی بهترین بازیکنانی هستند که در زندگی ام دیده ام. رونالدو یک قهرمان و یک اسطوره است، نه تنها برای یوونتوس بلکه برای کل فوتبال.نمی توان بازییکنی مثل او را زیر سوال برد. سری آ خوش شانس است که او را دارد. هر کسی از او انتقاد می کند، باید دهانش را بشوید."

4125