حضور سه بازیکن یوونتوس در مهمانی غیرقانونی؛ دیبالا عذرخواهی کرد

حضور سه بازیکن یوونتوس در مهمانی غیرقانونی؛ دیبالا عذرخواهی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - صبح امروز خبری منتشر شد که پائولو دیبالا، وستون مک کنی و آرتور سه بازیکن یوونتوس پس از حضور در یک مهمانی به خاطر شکستن قوانین قرنطینه به شدت جنجال ساز شده اند. حالا گفته می شود که مدیران یوونتوس از دست این سه بازیکن به شدت عصبانی هستند و قصد محروم کردن آنها را دارند.

به گزارش فوتبالی، گزارشات در ایتالیا حاکی از آن است که مک کنی یک مهمانی خصوصی تدارک دیده است و ده نفر شامل دو تا از هم تیمی هایش را دعوت کرده است. این در حالیست که به خاطر قوانین کرونا در حال حاضر برگزاری مهمانی های خصوصی در ایتالیا ممنوع است. در حقیقت همسایه ها وقتی فهمیدند که در خانه مک کنی مهمانی برگزار می شود، به پلیس خبر دادند.

ایتالیا یکی از کشورهایی است که قوانین قرنطینه در آن سختگیرانه است و تردد بین ساعت 10 شب تا 5 بامداد ممنوع است. ماموران پلیس در ساعت 11:30 به خانه مک کنی رسیدند. مشخص نیست که آیا وستون به ماموران پلیس اجازه ورود به منزلش را داده است یا نه.

هر کدام از حاضران در مهمانی 400 یورو جریمه شدند و حالا یوونتوس هم تصمیم گرفته است که بازیکناشن را تنبیه کند. غول های لیگ ایتالیا در نظر دارند که بازیکنانشان را از حضور در بازی شنبه مقابل تورینو محروم کنند. آرتور البته به علت مصدومیت قطعا در این بازی حضور نخواهد داشت در حالی که دیبالا قرار بود بعد از دو ماه به ترکیب برگردد.

دیبالا در پیامی از این اتفاق عذرخواهی کرد و نوشت:" می دانم که دنیا شرایط مشکلی را به خاطر کووید تجربه می کند و بهتر است که مرتکب اشتباه نشویم اما اشتباه است تا دور هم شام بخوریم. این یک مهمانی نبود اما در هر صورت اشتباه بود و عذرخواهی می کنم."

4125