جدال زاهدی با تراکتور و مربی سابق

جدال زاهدی با تراکتور و مربی سابق

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع مس رفسنجان این هفته برابر تراکتوری قرار می‌گیرد که حضور دو ماهه در آن داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، مس رفسنجان در شرایطی دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل تراکتور را برگزار می‌کند که در خط دفاعی خود مسیح زاهدی را در اختیار خواهد داشت؛ بازیکنی که طی سه سال اخیر تجربه حضور در هر سه تیم تبریزی را داشته و آشنایی کامل با حریف این هفته مس را دارد.

مسیح زاهدی که امسال یکی از مهره‌های تاثیرگذار مس رفسنجان بوده و نمایش خوبی در خط دفاعی این تیم داشته، قبل از شروع فصل ۹۹-۹۸ راهی تراکتور شد و دو ماه در اردوها و تمرینات این تیم حضور پیدا کرد، اما تصمیم گرفت بخاطر شرایط این تیم و پس از جلب رضایت دنیزلی از جمع سرخ‌پوشان تبریزی جدا شود و مجددا به ماشین‌سازی و تیم رسول خطیبی برگردد.

این مدافع میانی یک سال در گسترش فولاد و دو فصل در ماشین‌سازی حضور داشته و سال گذشته یکی از شاگردان رسول خطیبی در تیم تبریزی بود، اما این هفته باید برابر تراکتور و سرمربی‌ای قرار بگیرد که سال گذشته تجربه کار کردن با هر دو تیم را داشته و بازگشت او می‌تواند بازی خاطره‌انگیزی برای او رقم بزند.

مس رفسنجان در دو دیدار اخیرش در جام حذفی و لیگ برتر مقابل سپاهان و آلومینیوم شکست خورده، اما این هفته به دنبال کسب امتیاز در تبریز است تا به شرایط خوب گذشته برگردد.

6641