بایرامی: روز سختی در انتظار پرسپولیس است

بایرامی: روز سختی در انتظار پرسپولیس است

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم پدیده از آمادگی بالای بازیکنان این تیم برای دیدار با پرسپولیس خبر داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، مهرداد بایرامی درباره شرایط پدیده اظهار کرد: وقتی به تیم آمدم، شرایط باشگاه کمی نامشخص بود و همین مسئله در روحیه بچه‌ها هم تاثیر گذاشته بود، اما خدا را شکر در سال جدید شرایط از هر نظر خوب است و با تمرکز بیشتری کار می‌کنیم و آماده شروع بازی‌ها شدیم.

او با بیان اینکه  تمرینات خوبی زیر نظر آقای رحمتی و کادر فنی تیم داشتیم، اظهار کرد: بازی دوستانه مقابل مس کرمان کمک زیادی به هماهنگی تیم ما کرد و موجب شد بازیکنان جدید با تیم هماهنگ‌تر شوند. الان در بهترین شرایط هستیم و وضعیت خوبی برای دیدار باپرسپولیس داریم.

مهاجم پدیده با تاکید بر اینکه یک درصد هم گزینه سقوط نیستند، ابراز کرد: کیفیت و نوع فوتبالی که ما بازی می‌کنیم، سطح بالایی دارد و در هر مسابقه تیم‌های حریف را به دردسر می‌اندازیم ولی متاسفانه به گل نمی‌رسیم. قطعا جایگاه ما در ادامه فصل بهتر می‌شود و ما را جزو تیم‌های نیمه بالای جدول می‌بینید.

بایرامی در خصوص دیدار پیش روی پدیده مقابل پرسپولیس عنوان کرد: مطمئنا بازی راحتی مقابل یکی از بهترین تیم‌های ایران و آسیا نداریم، اما کادر فنی ما آنالیز خوبی از پرسپولیس داشته و بچه‌های تیم هم انگیزه خیلی زیادی برای این مسابقه دارند تا هر سه امتیاز را بگیریم. تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و روز سختی برای پرسپولیس رقم می‌زنیم.

او که سابقه گلزنی برابر پرسپولیس همراه با گسترش فولاد و سپیدرود را دارد، درباره انگیزه‌هایش مقابل سرخ‌پوشان پایتخت در بازی پیش رو اظهار کرد: اول از همه سعی می‌کنم دستورات تاکتیکی که آقای رحمتی می‌گوید را انجام دهم و برای تیمم مثمر ثمر باشم و بعد از آن اگر موقعیتی پیش آمد، با تلاش بچه‌ها گلزنی کنم.

6641