عکس؛ سورپرایز هافبک کروات رئال مادرید برای مهاجم اوساسونا

عکس؛ سورپرایز هافبک کروات رئال مادرید برای مهاجم اوساسونا

پایگاه خبری فوتبالی - زندگی دوباره به چیمی آویلا لبخند می زند. او که یکی از پدیده های دور رفت لالیگای فصل گذشته بود، مصدومیتی شدید و چهارده ماهه را پشت سر گذاشت و از هر دو پای خود دچار مصدومیتی شدید شد اما حالا به نظر می رسد که بالاخره دوران بدشانسی برای وی به پایان رسیده است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم آرژانتینی اخیرا در بازی دوستانه ایبار و اوساسونا شرکت کرده است و در روزهای اخیر بدون مشکل تمرین کرده و به نظر می رسد که در مقطع پایانی فصل می تواند به اوساسونا کمک کند.

حالا لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید با یک هدیه ویژه توانسته آویلا را شگفت زده کند. در حقیقت هافبک کروات رئال مادرید پیراهن اما شده خود در تیم ملی کرواسی را به این مهاجم آرژانتینی هدیه داده است. آویلا تصویری از این پیراهن در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است و خطاب به بازیکن رئال مادرید نوشته است:" خیلی ممنون." او همچنین به آنته بودیمیر بازیکن اوساسونا اشاره کرده است. به نظر می رسد که بودیمیر که در اردوی تیم ملی کرواسی حضور داشته توانسته زمینه ساز این سورپرایز شود و این هدیه را به دست مهاجم  اوساسونا رسانده است. اوساسونا شنبه بازی مهمی مقابل ختافه دارد تا برای بقا در لالیگا و تثبیت خود در جدول بازی کنند. باید دید که آراساته در این بازی دقایقی به آویلا فرصت می دهد یا مهاجم آرژانتینی باید همچنان منتظر بماند.
4125