هفته نوزدهم لیگ برتر با حضور داوران باتجربه

هفته نوزدهم لیگ برتر با حضور داوران باتجربه

پایگاه خبری فوتبالی- در شروع مسابقات فوتبال در سال 1400 شاهد بازگشت باشکوه داوران باتجربه به لیگ برتر خواهیم بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، رقابت های لیگ برتر فوتبال بعد از وقفه ای حدودا 15 روزه از امروز با یک مسابقه از سر گرفته شد و طی روزهای شنبه و دوشنبه با برگزاری سایر دیدارها ادامه پیدا می کند. اتفاق جالب در مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر حضور داوران باتجربه است.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال از ابتدای فصل در اقدامی جالب بیشتر به داوران جوان بها داد و تعداد زیادی از داوران گمنام توانستند شانس قضاوت در لیگ برتر را به دست آورند. این مساله البته انتقادها از داوری ها را افزایش داد. تعداد زیادی از مربیان باشگاه ها با اشاره به اشتباهات داوران جوان از کمیته داوران خواسته بودند که از داوران باتجربه استفاده کند.

حالا اما با تغییراتی که در راس مدیریت فدراسیون فوتبال انجام شده به نظر می رسد بار دیگر فرصت قضاوت های بیشتری به داوران باتجربه رسیده است. 

با اعلام داوران قضاوت کننده در هفته نوزدهم مشخص شده که داورانی مثل رضا کرمانشاهی، محمدرضا اکبریان، وحید کاظمی، موعود بنیادی فر، رضا عادل و علی صفایی دوباره به قضاوت لیگ برتر برگشته اند. اتفاقی که احتمالا باعث کاهش اشتباهات داوری در لیگ برتر خواهد شد و عاملی برای جذاب تر شدن مسابقات خواهد بود.

باید دید در آینده نیز رویه کمیته داوران در استفاده از قاضی های باتجربه ادامه خواهد داشت یا اینکه بازهم شاهد جوانگرایی ها خواهیم بود.

6641